Moderator: Redaktörer

joakim99 skrev:En gång i tiden var detta ett bra forum där man kunde lära sig mycket genom att läsa de många intressanta trådarna. Sista tiden har det mest varit långa trådar med massa tjäbbel tycker jag. Varför blir det så?
Jag håller med dig.joakim99 skrev:En gång i tiden var detta ett bra forum där man kunde lära sig mycket genom att läsa de många intressanta trådarna. Sista tiden har det mest varit långa trådar med massa tjäbbel tycker jag. Varför blir det så?
joakim99 skrev:En gång i tiden var detta ett bra forum där man kunde lära sig mycket genom att läsa de många intressanta trådarna. Sista tiden har det mest varit långa trådar med massa tjäbbel tycker jag. Varför blir det så?
dimitri skrev:joakim99 skrev:En gång i tiden var detta ett bra forum där man kunde lära sig mycket genom att läsa de många intressanta trådarna. Sista tiden har det mest varit långa trådar med massa tjäbbel tycker jag. Varför blir det så?
Det är fortfarande ett bra forum. Det finns parallella faktatrådar utan käbbel.
En mycket personlig reflektion:
En demokrati är skör.
Style skrev:dimitri skrev:joakim99 skrev:En gång i tiden var detta ett bra forum där man kunde lära sig mycket genom att läsa de många intressanta trådarna. Sista tiden har det mest varit långa trådar med massa tjäbbel tycker jag. Varför blir det så?
Det är fortfarande ett bra forum. Det finns parallella faktatrådar utan käbbel.
En mycket personlig reflektion:
En demokrati är skör.
Jag ser censur- (=moddning) förespråkarna som et större hot än diverse troll.
subjektivisten skrev:joakim99 skrev:En gång i tiden var detta ett bra forum där man kunde lära sig mycket genom att läsa de många intressanta trådarna. Sista tiden har det mest varit långa trådar med massa tjäbbel tycker jag. Varför blir det så?
Varför? Enkelt, man föder trollen med bränsle. Om man don't feed the troll så blir det inget bråk.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 23 gäster