ja, dum fråga, men är det möjligt på något vis?
de flesta lurar är ju rätt lätt att "känna" skillnad på, hur de sitter osv, vilket ju säkert kan påverka ens intryck medvetet eller omedvetet
Moderator: Redaktörer
Richard skrev: Vilka transparenta lurar finns det?
Svante skrev:Richard skrev: Vilka transparenta lurar finns det?
Jag skulle nog vilja påstå, med ganska stor säkerhet, att det inte finns några hörlurar som avviker ohörbart lite från idealet. Inte en enda.
Richard skrev:Svante skrev:Richard skrev: Vilka transparenta lurar finns det?
Jag skulle nog vilja påstå, med ganska stor säkerhet, att det inte finns några hörlurar som avviker ohörbart lite från idealet. Inte en enda.
Tack för denna tråkiga nyhet!
Svante skrev:Richard skrev: Vilka transparenta lurar finns det?
Svante skrev:Lurar är som regel rätt kass. LTS testade massor av lurar för ett par år sen. Jag tror inte att dist var med dock.
Skulle tro det.perstromgren skrev:Svante skrev:Richard skrev: Vilka transparenta lurar finns det?
Detsamma gäller högtalare, väl?
Piotr skrev:HD650 toppar klubben för låg dist tror jag.
Svante (m.fl.) skriver ofta / skrev:bedömma
Google skrev:Ville du egentligen söka efter: Vill du egentligen söka efter: bedöma
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster