Moderator: Redaktörer
AtlasMagnus skrev:Någon som vet vad stycket med de mäktiga trummorna som spelas i IÖs källare heter. Tror det är taiko trummor som spelas eller???
AtlasMagnus skrev:Men du hade ett stycke hemma hos dig med minns jag. Kommer du ihåg vad det stycket hette...( kan ju ha varit så att det var samma men att du bara inte minns också)... atck för infon iallfall.
Wolfie skrev:
Skivan heter förresten Beyond Skin men är dessvärre lite svår att få tag
på... Den finns på CDON.com men när jag beställde den i somras fick jag
vänta tills... Tja januari i år...![]()
Förhoppningsvis finns den väl i lager här i Sverige nu igen.
Strauss skrev:Avratz heter infectedlåten.
Tur man har internet här hemma så behöver man inte vänta mer än någon minut på skivorna![]()
Strauss skrev:Wolfie skrev:Däremot tycker jag det är schysst om artisten får betalt för sitt arbete.
Absolut, men det verkar dumt att vänta ett halvår på något man redan betalt för
OliT skrev:Strauss skrev:Avratz heter infectedlåten.
Tur man har internet här hemma så behöver man inte vänta mer än någon minut på skivorna![]()
Det är väl Song Pong eller Apogiffa night som är låt 4 på skiva ett, avratz ligger väl på skiva två?
Strauss skrev:Tog för givet att det var skiva 2, skiva 1 suger ju något fruktansvärt
Strauss skrev:Slartibartfast skrev:Men tänk om dylik klubbmusik hade den ljudkvaliten!?
Ja det vore ju inte dumt
Vore skoj att höra Infected på nån krog nån gång, tror aldrig att jag har gjort det. För att jämföra med annat junk alltså.
Xenod skrev:Wolfie: Jag köpte den på Amazon, kostade mig ca 220 kr då har jag för mig.
Låten heter Mikuni Genso Kyoku, men på min skiva står det (new version). Ingen aning om det är samma som IÖ kör. Iaf lika mycket brus i bakgrunden!![]()
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 10 gäster