Äh... Den där stärkarn är nog slut. Du får 500:- för den innan den brinner upp och blir helt värdelös. Va säger du, ska vi slå till? Du står för frakten.

Moderator: Redaktörer
subjektivisten skrev:Såg att en av mina EL34 hade driftat långt ifrån rätt inställning så jag bytte ut den. Vi får se om det hjälper. Hoppas än det kan vara något simpelt som rörbyte
MP skrev:Flint: Du behöver inte vara elak mot subjektivisten, det är ett val du gör men jag tror du underskattar subjektivistens intellekt och överskattar dina egna möjligheter att nå ditt förmodat tvivelaktiga mål.
Såg att en av mina EL34 hade driftat långt ifrån rätt inställning så jag bytte ut den. Vi får se om det hjälper. Hoppas än det kan vara något simpelt som rörbyte Very Happy
Laila skrev:subjektivisten !Såg att en av mina EL34 hade driftat långt ifrån rätt inställning så jag bytte ut den. Vi får se om det hjälper. Hoppas än det kan vara något simpelt som rörbyte Very Happy
Själv skulle jag nog sätta tillbaka det "driftade" röret o justera in det istället. Det är vanligt att nya rör "driftar" de första hundra timmarna.
Tycker även att du skall skita i Flint:s kommentarer i det här fallet.
Han vet mycket väl att det inte är utgångstrafon som spökar.
(Gissar jag)
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Erahjar och 33 gäster