krstuns skrev:Kommer bli kul det här!
Definitivt!

Moderator: Redaktörer
Hetsporren skrev:Vi som inte ämnar ta med oss nåt DIY-projekt alls, är vi välkomna?
Naqref™ skrev:Hetsporren skrev:Vi som inte ämnar ta med oss nåt DIY-projekt alls, är vi välkomna?
Som alla år tidigare är ni naturligtvis det!
Hetsporren skrev:Naqref™ skrev:Hetsporren skrev:Vi som inte ämnar ta med oss nåt DIY-projekt alls, är vi välkomna?
Toppen! Jag har ju aldrig vart där tidigare... Vi ses då!
Vee-Eight skrev:Hetsporren skrev:Naqref™ skrev:Hetsporren skrev:Vi som inte ämnar ta med oss nåt DIY-projekt alls, är vi välkomna?
Toppen! Jag har ju aldrig vart där tidigare... Vi ses då!
Säger som Fylking; Äntligen!![]()
ekeponken skrev:Nu är det inte långt kvar, ska bli kul att se och lyssna på alla olika pryttlar. Det här med att anmäla sig är inte riktigt min starka sida...är det någon här som skulle vilja stoppa in och lyssna på en modifierad Harman Kardon DVD-spelare i sin anläggning?
För att gör det intressantare kan jag sticka ut hakan och påstå att den spelar renare än någon CD-spelare under 10000:- !
Adhoc skrev:Hetsporren skrev:Vi som inte ämnar ta med oss nåt DIY-projekt alls, är vi välkomna?
Res med lätt bagage, - dina hemmålade SD-fötter borde väl platsa som ett DIY av dignitet och dra publik.![]()
ekeponken skrev:Naqref™ skrev:Du kan pilla in den i vår anläggning och låta den gå en match mot Densen B-420 (en spelare med riktpris på 18k om jag minns rätt).
Tack! det vore verkligen kul. Vilket rum kommer ni vara i?
Hetsporren skrev:Inga fler rapporter från Gamlestan?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 226 gäster