Hififorum.nu är bra.

Moderator: Redaktörer
Ja, alltså, det finns säkert goda kålsupare på båda sidorna.
Jag tycker om hf för deras bildreportage, deras DIY-del, deras klubbverksamhet och de aktiviteter som forumet annordnar. Jag tycker mindre om den attityd som vissa medlemmar har mot oliktänkande med provokationer och insinuationer. Det är mycket sånt - men likväl från en mycket liten grupp.
Jag tycker om Faktiskt för den kompetens som finns här, men tycker mindre om den ibland råa stämningen och hetsjakten på att ha rätt i alla lägen. Lite mer ödmjukhet hade inte skadat. Faktiskt är på vissa sätt överlägsen hf vad gäller nyansering av marknaden.
Jag har säkert själv överreagerat ibland, men inte för vad någon tycker utan för andra saker. Ibland klumpas man ihop i någon sorts gröt och får ta smällen för något odefinerbart som uppenbarliggen upprört tidigare. Det har ju resulterat i en semester från hf, mycket beroende på ackumulerat bristande tålamod från PAC
Du kan nog inte mena att det ensidigt gnälls från ett håll. Jag tycker det är lika vanligt att det gnälls på LTS (gärna används föreningen för att ge legitimitet åt gnället eftersom det i vissa grupperingar är okej att gnälla på LTS) som att personer som inte passar hf´s profil gnäller och känner att de blivit orättvisst behandlade. Det är inte sällan de blivit provocerade ordentligt innan. Det kan du säkert hålla med om.
Som sagt, det är lite löjligt känsligt, och inte sällan är det svårt att förstå varför.
Men det är ju trevligt att vi båda verkar vara skit att det är så här..
MP skrev:Varför vågar du då inte tala om vad du har för högtalare ?
Det hoppas jag verkligen inte det gör. Det finns många skäl att göra byten, allt passar inte alla, och alla har inte en oändligt stor plånbok..FBK skrev:Visst vågar jag, men har ingen lust helt enkelt då det troligtsvis bara kommer en del dumma komentarer ifrån vissa. Har man ägt pi60 och bytt till annat som inte är Ino så kan du ju räkna ut resten själv.
FBK skrev:Visst vågar jag, men har ingen lust helt enkelt då det troligtsvis bara kommer en del dumma komentarer ifrån vissa. Har man ägt pi60 och bytt till annat som inte är Ino så kan du ju räkna ut resten själv.
Har ni magnus pakter ?
FBK skrev:De som vill får gärna göra narr av mig Kaffekoppen, (vet hur det kan vara här ibland) och de gör bara bort sig själva
Har ni magnus pakter ?
Om du bara visste![]()
![]()
Och för att lugna ner nyfikenheten för de som inte orkar leta så kommer en produktbild här på mina högtalare som däremot är i en annan färg, kan ju inte avslöja allt![]()
Ja, alltså, jag gillar både designen (även om jag misstänker att någon har dom annat utförande än björkdimitri skrev:Kaffekoppen skrev:Me like!
De är svinsnygga!
Och bra också.
Inte bättre och inte sämre än andra.
Just bra. Det räcker.
Jamen, inte dom där dj-a finska björkholkarna till grötspridare...
Precis som nämts liknar de Martins, men titta lite på utformningen av WGn så ser ni hur pass mycket vidare den är..
Faktiskt är på vissa sätt överlägsen hf vad gäller nyansering av marknaden.
FBK skrev:De som vill får gärna göra narr av mig Kaffekoppen, (vet hur det kan vara här ibland) och de gör bara bort sig själva
Har ni magnus pakter ?
Om du bara visste![]()
![]()
Och för att lugna ner nyfikenheten för de som inte orkar leta så kommer en produktbild här på mina högtalare som däremot är i en annan färg, kan ju inte avslöja allt![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster