Om du nu TÄNKER till bill50x. Så vad gör jag. Jo jag besvarar
ditt startinlägg. Exakt det DU skriver är skälet till dålig stämning mm.. Så sedan skriver du att JAG är den som inte tillför.. Ta och tänk nu.... Här finns substans så det ryker om det i mina ord. .. .
Om ämnet snacka apparater..
Ja tyvärr har jag tappat lusten. och detta inte bara här. utan även totalt sett.
Dom OLIKA forumen är numera så satans inrutade så jag känner mig vilsen på dom allihopa egentligen. Och svärordet hör hemma där JA..Jag har egentligen mina rötter i synsätt i dom alla . men man får inte ha dom alla levande på ett o samma forum. Det har delats upp så hårt senaste året så nu går det inte att föra en öppen vettig hifidebatt eller diskution någonstans egentligen. Så detta dödar mitt intresse att delta med att visa saker jag ser och fotar.. Se bara exemplet att jag har flera bildtrådar liggande jag inte ens känner för att lägga ner jobbet på att visa...det är massor med roliga bilder. Massor..
Där är problemet för mig numera bill50x. Stimulansen att dela med sig i vår hobby har försvunnit.
Därmed har den tidigare feelingen att ha skoj försvunnit och ersatts med en stor skopa bitterhet helt ärligt ibland.. Samt kryddat med cyniskhet över hur folk beteer sig..Men mest en lesshet att ens försöka dela med sig.Samt en stor stor sorg.
Jag erbjöd tex nyss här på forumet att ha en BT för att ta upp lite hifisnack o skoj.. bemöttes i stort sett direkt med nåt man måste kalla för skitsnack enbart..
Bill50x. Du har nog mer innanför pannbenet om du bara använder det .. Så gör det nästa gång du skall söka tjafs och kalla mig saker.. Du gör dig inte direkt bra som den du här aggerar som.. och detta är det som gör jag anser du beteer dig nedlåtande.. hade jag varit i dina skor skulle jag inte bry mig om att lite tappa ansiktet utan faktiskt sagt direkt bara..
"ja du har rätt. jag utalade mig klumpigt"
Då hade JAG sluppit
pladdra med dig såsom med dom du från början skulle säga åt fast du själv började kalla mig troll mem samt tydligt markerade du ansåg så. I alla fall i DET inlägget...
Så därmed har detta slutsnackats från mig. Om du sedan vill sitta o snacka vidare för att ha sista ordet är det ok för mig.. Men klädsamt vore om du faktiskt backade och bara erkände du faktiskt betett dig klantigt och slutade försöka rädda ansiktet via än "smartare" inlägg där du skall vinna fast du är den som faktiskt startade via ditt inlägg.... Men klart. Tjatar du vidare så får subektivisten en sak till att TRO jag drog igång eftersom det just är så här det sker...
Jag hade inte sagt ett enda ord till dig. Inte ett. Inte kallat dig för något. inte sagt ditt nick. inget... Nada.. inte ens tänkt på ditt nick i sambandet här med honom ens..
Jaja.. Gör bäst du vill.. Men för mig är mitt sagt. Slutpladdrat med dig denna gång. Hoppas slippa göra det igen..
Driver "Mayros hifidagis" med öppettider mån-fred 10,00-15-00. Lunch flexas beroende på behov.