Moderator: Redaktörer
Mayro skrev:Slägde skivor mm då Cd kom och kommer inte gå tillbaks till knastrande o nålar o skit som strular.brumm dam o repor.. Nej fy.... Däremot skulle jag gärna ha en fet Denon Skivspelare. En av dom finare gamla modellerna. men inte för att spela på. utan för att TITTA på. Dom är så jäkla vackra..
Hetsporren skrev:introducera vinyl för barnen.
meanmachine skrev:Barnen tittade på skivad och utbrast i enton: Vilken stor cd-skiva.
subjektivisten skrev: Just nu sitter en Ortofon MC-10 Supreme på men har fått hem en ny Ortofon OM-40 som snart kommer på.
Lust skrev:Mayro skrev:Slägde skivor mm då Cd kom och kommer inte gå tillbaks till knastrande o nålar o skit som strular.brumm dam o repor.. Nej fy.... Däremot skulle jag gärna ha en fet Denon Skivspelare. En av dom finare gamla modellerna. men inte för att spela på. utan för att TITTA på. Dom är så jäkla vackra..
Typ, den övre?
Morello skrev:Festligt. Jag har också en RB250 och hade en MC10 supreme och nyttjar nu en OM40. Du kommer att uppleva en förbättring av dignitete- MC10 supreme är kanske en av de sämre pickuper jag ägt.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 31 gäster