Hoppsan, och jag som trodde det det han skrev var ren vetenskap.......Svante skrev::lol:
Ja, kul att placebo kan göra folk så glada.

Moderator: Redaktörer
focus skrev:Hoppsan, och jag som trodde det det han skrev var ren vetenskap.......Svante skrev::lol:
Morello skrev:Helt extrema överdrifter i recensionen. Kul att killen är nöjd, men någon annan slutsats skulle jag aldrig dra.
Svante skrev:Morello skrev:Helt extrema överdrifter i recensionen. Kul att killen är nöjd, men någon annan slutsats skulle jag aldrig dra.
Det där låter som en typisk akademikerresevation. Som när en jobbarkompis såg slamtömmarbilen på lunchrasten: "Jag är inte helt säker på att det där luktar rosenvatten"...
Birger skrev:Förstår nu inte fikastämningen på detta forum är ni snälla![]()
Prata mer skit om sladdar så blir det semester och vatten med korvbröd och INGEN fika
Morello skrev:Jag ska lära dig en vacker dag.
Med färska bönor och en dos retorik ska det nog gå vägen.
Kaffekoppen skrev:Du var ju nykter när du drack kaffet![]()
Nattlorden skrev:Jag blev bara glad av att läsa artikeln. Det verkar killen också vara. Kan inte begära mycket mer än så.
mats skrev:inte förvånad att du tycker det
Nattlorden skrev:mats skrev:inte förvånad att du tycker det
Du menar att jag är glad för det mesta? Jo, där har du ju en klar poäng!
mats skrev:Ja och att du tillber EKK
Nattlorden skrev:mats skrev:Ja och att du tillber EKK
Jaha... och berätta då för mig varför jag kör Isoda till piP ?
Svante skrev:IngOehman skrev:Svante skrev::lol:
Du vet mer än jag uppenbart. Berätta vad du vet om kabeln han bytte ifrån (tunn, tjock, lång, kort?)!![]()
Jag vet inte mer än det jag läste.
Men när han börjar beskriva hur han glömde koppla in subben och det då lär "lite tunt" och sedan beskriver enorma skillnader i ljudet pga kabelbytet, då är liksom upplevelsen någorlunda kalibrerad.
Vi har ju diskuterat hur mycket skillnad kablar kan ge i många tidigare trådar och det är inte många dB det rör sig om, worst case, och solen i norr. Ändå beskriver han skillnaden definitivt i samma storleksordning som utan sub, vilket säkert ger 10 dB skillnad.
Rätt solklart, tycker ju jag.
Och det får jag ju tycka om jag vill.
Dahlqvist skrev:Nattlorden skrev:mats skrev:Ja och att du tillber EKK
Jaha... och berätta då för mig varför jag kör Isoda till piP ?
För att inte slita på EKK:n?
/D
Morello skrev:Helt extrema överdrifter i recensionen.
Morello skrev:Kul att killen är nöjd, men någon annan slutsats skulle jag aldrig dra.
Nattlorden skrev:Jag blev bara glad av att läsa artikeln. Det verkar killen också vara. Kan inte begära mycket mer än så.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster