Det där låter mer som skånska än norrländska?meanmachine skrev:Du är inte så följasam.
Moderator: Redaktörer
Det där låter mer som skånska än norrländska?meanmachine skrev:Du är inte så följasam.
Richard skrev:Kaffekoppen skrev:Gå ut och lyssna på fågelkvitter nu!
Vilka fåglar? Dåligt väder i norrland idag.
Nä, jag skall lägga golv och då gör jag det.Ronnie skrev:
Hm. Om man skulle ta å hitta på nåt å göra denna lördag...
Ljudkrav skrev:Det verkar som att du inte fungerar i praktiken.
Du börjar bli väldigt tjatig.
Du har inte förstått F/E testningen, ok vi vet det nu.
Det räcker så.
meanmachine skrev:
INtressant att alla som kritiserar F/E inte förstår principen.Jag vill vända på den.
meanmachine skrev: Sen börjar han inte alls bli tjatig utan till för betydligt mer på detta fora än flertaler av du.
phon skrev:meanmachine skrev:
INtressant att alla som kritiserar F/E inte förstår principen.Jag vill vända på den.
Jag vill också vända på den.
Intressant att alla som kritiserar F/E-principen inte förstår den.
Eller det kanske inte är så intressant, rätt naturligt egentligen. Folk är alltid rädda för okända saker. Kritik är ett användbart försvar då.
meanmachine skrev:Eller så kan man säga att rädsla gör en religiös. DVS. att man istället för att tänka själv tillåter andra att servera sannignar så man kan vara svart eller vit.
Ljudkrav skrev:Citat RickardF/E testen fungerar inte i praktiken.
Det verkar som att du inte fungerar i praktiken.
Du börjar bli väldigt tjatig.
Du har inte förstått F/E testningen, ok vi vet det nu.
Det räcker så.
Isåfall så tänker jag att du nog menar att du tycker att f/e inte fungerar i praktiken och att du baserar det på så mycket av den metoden som du förstår.Richard skrev:Kaffekoppen skrev:Men det är fritt att tänka. Det är faktist okej.
Det är detta som är bra på detta forum, och bör så vara.
Användare som besöker denna kategori: akerorj och 27 gäster