Moderator: Redaktörer
Magnuz skrev:Vee-Eight skrev:Frank Beard
ZZ Tops trummis alltså? I vilken mån är han en artist i sig och vem överskattar honom? Lustigt nog tänkte jag på honom och hans stela spelstil så sent som härom dagen.
phloam skrev:Egentligen kan man ju dra till med vilken känd artist som helst... (men det är ju det som är det roliga hehe) Vi testar! Några seriösa, några inte:
The Killers
Prince
Kaiser Chiefs
Lahleh
Limahl
Lasse Stefans
Abba
Thomas Ledin
TCM skrev:phloam skrev:Egentligen kan man ju dra till med vilken känd artist som helst... (men det är ju det som är det roliga hehe) Vi testar! Några seriösa, några inte:
The Killers
Prince
Kaiser Chiefs
Lahleh
Limahl
Lasse Stefans
Abba
Thomas Ledin
Va f*n phloam! Prince tillsammans med Limahl och Lasse Stefans![]()
Magnuz skrev:Vee-Eight skrev:Frank Beard
ZZ Tops trummis alltså? I vilken mån är han en artist i sig och vem överskattar honom? Lustigt nog tänkte jag på honom och hans stela spelstil så sent som härom dagen.
Lust skrev:Magnuz skrev:Vee-Eight skrev:Frank Beard
Det var först på 80-talet han började anamma en trummaskin...
Lyssna på de gamla prylarnaq, som La Grange, Tush etc.
Där svänger det fint.
Bill50x skrev:Verkar det inte enklare att säga att alla som är kända är överskattade?
Nej, nej! De måste ha någon slags "cred". Stå med i NE, skrivas upp av musikjournalister (helst kultur-d:o), vara med på bästa-listorna i engelska musikmagasin, etc.Bill50x skrev:Verkar det inte enklare att säga att alla som är kända är överskattade?
/ B
TCM skrev:Dahlqvist skrev:Morrissey (stavning?)
The Smiths
/D
Nooooooooooooooo!
Dahlqvist skrev:Morrissey
The Smiths
INTE !
/D
Dahlqvist skrev:Citatet skall NATURLIGTVIS vara:Dahlqvist skrev:Morrissey
The Smiths
INTE !
/D
BengtO skrev:Allt som spelas på P3 mellan 00.01 och 23.59?
Användare som besöker denna kategori: radelius och 24 gäster