Moderator: Redaktörer
meanmachine skrev:10k var dyr för mig just nu iaf.Måste du hugga så hårt jag visadu ju upp annonsen för er som gillar detta. Eller. Surplut.
Skaffa en sandsäck.
Rydberg skrev:Men varför lägga in en värdering om prisvärdhet om du inte har en aning? Att du själv inte har 10 loppor just nu betyder ju ingenting. 200 papp för en ny Ferrari Enzo är inte dyrt men jag har ändå inte råd med den.
Slartibartfast skrev:Linksys WRT54GL + squeezebox för 2400kr i Göteborg
Helt enkelt bra skit för pengarna!
[slrt]
meanmachine skrev:Rydberg skrev:Men varför lägga in en värdering om prisvärdhet om du inte har en aning? Att du själv inte har 10 loppor just nu betyder ju ingenting. 200 papp för en ny Ferrari Enzo är inte dyrt men jag har ändå inte råd med den.
![]()
Varför så kinkig. Varför får jag inte lägga värdering när du gör det.Lägg ner tramset och väx upp.
Rydberg skrev:meanmachine skrev:Rydberg skrev:Men varför lägga in en värdering om prisvärdhet om du inte har en aning? Att du själv inte har 10 loppor just nu betyder ju ingenting. 200 papp för en ny Ferrari Enzo är inte dyrt men jag har ändå inte råd med den.
![]()
Varför så kinkig. Varför får jag inte lägga värdering när du gör det.Lägg ner tramset och väx upp.
Jag är inte ett dugg kinkig utan lite frågande hur du kan bedömma prisvärdhet på något du inte vet vad det är. Det faller ju på sin egen orimlighet, håller du inte med?
Nils skrev:http://www.hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=3906
"Detta system är slutet på sökandet efter bättre ljudåtergivning."
jag kommer aldrig ha råd med hi-fi nirvana!!!
enJohn skrev:Om man är snabb så kan man kanske köpa en billig Advantage Thor på tradera. Nubud: 6000kr
/en john som inte har råd
Precis, och varför säljer han dessutom till mindre än en tredjedel av nypriset?Bill50x skrev:Nils skrev:http://www.hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=3906
"Detta system är slutet på sökandet efter bättre ljudåtergivning."
Om dessa högtalare är slutet, varför säljer han (?) då?
/ B
rhenrics skrev:Hur funkar det där egentligen? Högsta bud blev 8000 kr och budgivningen är avslutad. Men säljaren är inte tvungen att sälja för 8000, utan enbart om det sk "Reservationspriset" uppnås, som i det här fallet uppenbarligen var högre än 8000 kr. Eller har jag fattat fel?
Användare som besöker denna kategori: Conan och 4 gäster