hmm vill också ha den i svart egentligen.......
Moderator: Redaktörer
Håller inte med dig alls faktiskt, har haft ett ganska stor antal spelare vid det här laget och jämfört en hel del. Jag tycker det är vettigt att lägga mycket krut på källan, det blir liksom inte bättre än vad den petar ur sig. Sen tror jag nog också att de där "små" skillnaderna du märker nu kan göra ganska mycket för musikupplevelsen. Snabba skiftningar brukar inte säga speciellt mycket för vad de små skillnaderna kommer att betyda i längden.Alexi skrev:Så jag står fast vid att cd spelaren är det sista man ska lägga pengar på i sin anlägning.
Mer kommer när jag lysnat mera och den blivit mer inspelad.
jag står fast vid att cd spelaren är det sista man ska lägga pengar på i sin anlägning.
Thomas_A skrev:Morello,
du får hitta nån musik med lite rosa brus...![]()
T
Rydberg skrev:Jag har testat om jag kunde höra skillnad med dispay av och på, på min Audio Aero. Ingen hörbar skillnad i mina öron.
Rydberg skrev:Jag har testat om jag kunde höra skillnad med dispay av och på, på min Audio Aero. Ingen hörbar skillnad i mina öron.
He he, det där hade jag nog förtjänatnorman skrev:Rydberg skrev:Jag har testat om jag kunde höra skillnad med dispay av och på, på min Audio Aero. Ingen hörbar skillnad i mina öron.
Dax att gå till öronläkaren! eller skaffa en bättre anläggning! eller.. o.s.v.![]()
förlåt, kunde inte hålla mig... det är ju inte ofta det dyker upp chanser att ge igen.
Rydberg skrev:Vet ej, nån dotmatrix display av nått slag.
Mycket möjligt.Morello skrev:Rydberg skrev:Vet ej, nån dotmatrix display av nått slag.
En lysdiodsmatrix kanske?![]()
Norman:
Morello skrev:Jag tror inte det handlar om att vara mest objektiv, utan att många här är något trötta på extrema ståndpunkter som oftast saknar verklighetsförankring.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster