Moderator: Redaktörer
Bongo skrev:En dvd med tillräckligt bra ljud och helt sanslöst fantastiskt bra musik är iallafall The Flowerkings nya live-dvd Instant Delivery.
Tycker man om proggressiv rock så är denna ett måste, om man tycker att killarna är duktiga på skiva så ska man se dom "in action"....
Jag tycker det märks så väl på dom att dom inte håller på med det här för att tjäna pengar utan för att det är kul. Hade jag bara fått lyssna på en skiva resten av året så hade det blivit denna!
//Håkan
JustAudioMagic skrev:Eagles Hell Freezes Over
RJohan skrev:- Steely Dan. Aya i 'Classic Albums' serien på DVD. Det finns några spår när de spelar de gamla låtarna "i dag" studiolive. Låter sanslöst bra! 16/48 vill jag minnas att det är. Sen är ju hela upplägget med hur de spelade in skivan gräsligt intressant för ett Dan fan!
perstromgren skrev:RJohan skrev:- Steely Dan. Aya i 'Classic Albums' serien på DVD. Det finns några spår när de spelar de gamla låtarna "i dag" studiolive. Låter sanslöst bra! 16/48 vill jag minnas att det är. Sen är ju hela upplägget med hur de spelade in skivan gräsligt intressant för ett Dan fan!
Jajamänsan! Jag kan då inte se och höra mig mätt på Don+Walt när dom berättar i studion. Deras musik kan driva en del till vansinne, men för mig är det perfekt.
perstromgren skrev:RJohan skrev:- Steely Dan. Aya i 'Classic Albums' serien på DVD. Det finns några spår när de spelar de gamla låtarna "i dag" studiolive. Låter sanslöst bra! 16/48 vill jag minnas att det är. Sen är ju hela upplägget med hur de spelade in skivan gräsligt intressant för ett Dan fan!
Jajamänsan! Jag kan då inte se och höra mig mätt på Don+Walt när dom berättar i studion.
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster