"La Mayro"
Moderator: Redaktörer
paa skrev:Om man är i branschen ska man ange det, Mayro.
Morello skrev:Tjusiga byggen. Är det "one off" eller en komersiell produkt?
meanmachine skrev:La mayor är läckra att titta på ,em svårrelaterade för oss vanliga.![]()
Kul med lite debatt.
Mayro skrev:Lennart har valt att gå vidare från "one off" Så detta blir skoj att följa.. Jag fick ju äran att ha mitt nick där eftersom detta började med min lite udda resa med en annan gamal röris
Men det blev en överaskning att Lennart använde det från början "arbetsnamnet som sedan fick bli kvar som modelnamn... Såg det först i ett litet introbrev som kom med dessa prototyper. Men det var glädje och stolthet att se det
paa skrev:Mayro skrev:Lennart har valt att gå vidare från "one off" Så detta blir skoj att följa.. Jag fick ju äran att ha mitt nick där eftersom detta började med min lite udda resa med en annan gamal röris
Men det blev en överaskning att Lennart använde det från början "arbetsnamnet som sedan fick bli kvar som modelnamn... Såg det först i ett litet introbrev som kom med dessa prototyper. Men det var glädje och stolthet att se det
Ursäkta att jag fått det om bakfoten, men jag fick för mig att du pushar för dom som om det var din egen produkt med ditt namn på och allt! Men nu när du påpekat att du inte är ekonomiskt inblandad, så får jag önska en bra dag i stället.
paa skrev:Skeptikern skrev:Jag förstår inte frågan. iÖ är ju gud, varför inte fråga GUD.
Sen kan man lägga ner alla onda profitörer och böja sig för visdomen, och förundras över vilken enorm nåd denne Gud gör när han säljer sina underverk
Från policyn:Förolämpningar och mer eller mindre förtalsliknade uttalanden (hur intrikat och svårtolkade de än må vara) kommer vi inte att gilla!
Eftersom alla dina inlägg på forumet enbart handlar om att förtala en enda person så borde det vara enkelt att tolka policyn i detta fall.
meanmachine skrev:PEGE.
Det var länge sedan.![]()
Går det bra på HF.
MichaelG skrev:Skeptikern skrev:Jag förstår inte frågan. iÖ är ju gud, varför inte fråga GUD.
Du har fel. Det är Mats som är Gud!
//Michael
guldfisk skrev:Primare (ehuru danskt), har ett särpräglat utseende som jag gillar. Lite för dyra dock och jag önskar att de hade tonkontroller på förstärkarna.
Amphion gör eleganta och välljudande högtalare.
NAD ska ha en eloge för sina budgetförstärkare. Min C320BEE är fin.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster