Moderator: Redaktörer
Ragnwald skrev:Bjud på den här och låt sen en snickare bygga en tavelramlåda (original) åt den.
Länk

Morello skrev:"class AA" står det på den - vilket säljarskojeri.
Lust skrev:Morello skrev:"class AA" står det på den - vilket säljarskojeri.
Så länge de inte tar bort ett A är det OK tycker jag.
Lust skrev:Kul!
Har en storebror till den på hyllan, SU-VX700 (2 x 90W).
Den är välbyggd, men jag har faktiskt aldrig lyssnat på den konstigt nog.
Morello skrev:Lust skrev:Morello skrev:"class AA" står det på den - vilket säljarskojeri.
Jo, man implicerar att det är en arbetsklass, men det är det inte.
Morello skrev:Jo, man implicerar att det är en arbetsklass, men det är det inte. Förväxlingsrisken mellan den vedtagna nomenklaturen "class A" och varumärket "class AA" är uppenbar och den som hittat på detta kan inte haft något annat uppsåt än att vilseleda kreti och pleti som inte vet bättre.
Morello skrev:Lust skrev:Morello skrev:"class AA" står det på den - vilket säljarskojeri.
Jo, man implicerar att det är en arbetsklass, men det är det inte. Förväxlingsrisken mellan den vedtagna nomenklaturen "class A" och varumärket "class AA" är uppenbar och den som hittat på detta kan inte haft något annat uppsåt än att vilseleda kreti och pleti som inte vet bättre.

Bill50x skrev:Morello skrev:Jo, man implicerar att det är en arbetsklass, men det är det inte. Förväxlingsrisken mellan den vedtagna nomenklaturen "class A" och varumärket "class AA" är uppenbar och den som hittat på detta kan inte haft något annat uppsåt än att vilseleda kreti och pleti som inte vet bättre.
Kreti och pleti vill bli lurade. Eftersom dom ändå inte hör någon skillnad så är det bra om det står något mystiskt på apparaten som dom kan hänvisa till när polarna undrar varför han köpt just den apparaten. Finns det ingen sådan beteckning får man köra med en bra rabatt eller nåt...
/ B
meanmachine skrev:Kolla lite seconddhand. Där finner man lite av varje. En kompis känner en kompis som hittare 2st Quad II för ett par veckor sedan för 40:-st.![]()
"class AA" står det på den - vilket säljarskojeri.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster