Moderator: Redaktörer
MP skrev:Typ de som Meanmachine har köpt ?
MP skrev:har snott ??
MP skrev:Oavsett om du har köpt dem billigt eller fått dem gratis så är väl prylarna högst onödiga både för dem som avyttrade dem, och för dig som inte använder dem.
meanmachine skrev:MP skrev:Oavsett om du har köpt dem billigt eller fått dem gratis så är väl prylarna högst onödiga både för dem som avyttrade dem, och för dig som inte använder dem.
Tack MP för svaret.![]()
Jo du har kanske rätt men nödvändigt för min klena snopplängd.
Subjektivisten skrev:MM; har du någon gång tänkt att alla pengar du lagt på alla apparater, om du hade lagt dom på en uppsättning, så kanske du kunde köpt något du själv längtar efter, men som kostar mycket? Eller är det inte lika kul som köpa massa olika apparater?
Njord skrev:En Wallbox Rock-Ola kanske är onödig. Eller så är den absolut livsnödvändig. Vad är det för något?![]()
http://www.tradera.com/Wallbox_Rock_Ola ... n-44172481
Mayro skrev:onödiga hifiprylar.. Hmm. Det jag kommer att tänka på direkt är dom kassa skivor man köper ljudligt kvalitetsmässigt.. DOM är totalt onödiga..
subjektivisten skrev:Mayro skrev:onödiga hifiprylar.. Hmm. Det jag kommer att tänka på direkt är dom kassa skivor man köper ljudligt kvalitetsmässigt.. DOM är totalt onödiga..
Du får börja med vinyl såklart
Mayro skrev:Problemet är att det inte enligt mig låter bättre om man inte erlägger svinstora pengar på en vinylspelare och än mer på nålen sedan som man ändå snabbt har brytit av..
Och hur dyr den än är så är den inte okänslig för damm. Den knastrar då det blivit repor.. Och den kan inte byta spår med fjärr...
tror inte jag blir vinylare igen,,,nej..
Användare som besöker denna kategori: Neuhausen och 15 gäster