Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:Yepp. Båda hans fullängdare är mycket bra och bör ingå i en modern samling. Det gäller fö Cocorosie och Rufus Wainwright också.
/ B
Nils skrev:lyssnade precis på en bränd kopia av denna, gick därefter med bestämda steg till datorn och beställde den bums på internet
soundbrigade skrev:Bill50x skrev:Yepp. Båda hans fullängdare är mycket bra och bör ingå i en modern samling. Det gäller fö Cocorosie och Rufus Wainwright också.
/ B
Rufus tipsade min syster mig om men Cocorosie - alldeles nytt.
Måste ha tag på Antony #2 också.
Det här är bedövande vacker musik.
mackinley skrev:Ovan nämda CocoRosie dyker tydligen upp på Way Out West
Bill50x skrev:Fasen, måste nog packa mig ner till Gbg även på lördag... Devendra Banhart, Juliette och Regina Spektor är ju bara ett måste... Vad glada mina kamrater kommer att bli när jag kommer och övernattar
/ B
Ton skrev:Bill50x skrev:Fasen, måste nog packa mig ner till Gbg även på lördag... Devendra Banhart, Juliette och Regina Spektor är ju bara ett måste... Vad glada mina kamrater kommer att bli när jag kommer och övernattar
/ B
Architecture In Helsinki är det ingen som talar om! De blir garanterat en av lördagens höjdpunkter.
En sommar med Accelerator i Stockholm & Way Out West i Götet, kommer göra att man klarar hela vintern sen.
HSideback skrev:Lade en order på cdon.com idag:
Dream Theater - Images And Words
Dream Theater - Six Degrees Of Inner Turbulence
AC/DC - Dirty Deeds Done Dirt cheap
Nine Inch Nails - Downward Spiral
SACD, CD eller LP?HSideback skrev:Nine Inch Nails - Downward Spiral
Ah, har sneglat på den. Du får gärna komma med ett utlåtande och litet detaljer om musiker, och så.Zeebop skrev:Frank Zappa - In Barcelona(DVD)
Bill50x skrev:Ja, alltså. "Senaste skivinköpet" är väl när man fått leverans? Springa här å "tjöta" om vad man beställt![]()
PekkaJohansson skrev: Pekka, ganska nöjd med allitterationen "snuvade en snubbe"
PekkaJohansson skrev:Läs orden "snuvade en snubbe" högt för dig själv så hör du hur snyggt det låter!
Almen skrev:SACD, CD eller LP?
Almen skrev:Du fattar hur bra NIN låter på pi60, va? Wink
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster