subjektivisten skrev:Floyd skrev:Det är väl knappast Rain som har stått för den större delen av alla påhopp....![]()
Menar du att man får hoppa på folk om man anser sig ha koll? Eller hur ska jag tolka det?
Fler än Rain har "misslyckats" till viss del med att svara på frågór.
Ska jag tolka dig som att du anser att personliga påhopp ska hålla "oseriösa" forumiter och anarki borta?
'
Lite OT nu, fast denna tråd har ju inte hela tiden varit på rättspår.
Såklart han gjort det. Jag anser det är påhopp att hela tiden ifrågasätta saker och påstå saker utan EN ENDA GÅNG ge någon som helst bas för det han säger och inte ens svarar på frågorna man ställer.
Kanske är så att du också är samma person? Kanske dax för faktiskt moderators och köra IP koll om det är samma lirare som har olika konton som är ute efter tramsa.
Jag tycker nästan synd om dig...

Jag välkomnar en kontroll av alla IP-adresser. Jag och Rain bor säkert minst 100 mil från varandra, men det finns sannolikt andra fysiska personer här med minst två users.
Fick precis en idé som säkert delas av en del andra här på forumet:
Alla forumiter måste ha sitt riktiga namn och IP som signatur (verifieras naturligtvis av mod:s) och riktigt foto som avatar.
Så om jag förstod dig rätt så är det ett personligt påhopp att bl.a. ifrågasätta och påstå sådant som inte delas av andra, utan objektiv bas för det hela. (Att inte svara på ställda frågor är inte unikt för Rain...)
MEN, vad kallar du i så fall alla de riktigt nedvärderande, hånfulla och otrevliga påhopp som figurerar här? Skulle vara kul att veta....för att sätta in det hela i ett perspektiv.