Moderator: Redaktörer
Rocker skrev:Ja jag har många fina minnen till The River. Jag anser annars att Springsteens bästa låt är Thunder road.
/U
Strauss skrev:Aldrig hört någon låt som jag tyckt varit bra med honom, iofs har jag inte hört speciellt många % av vad han gjort kan jag tänka mig.
Vilka skivor är värda att ladd... köpa
Magnuz skrev:Det beror förstås på vad du gillar. Det du antagligen hört minst av ur hans produktion är nog de lågmälda och ganska mörka skivorna Nebraska och Ghost of Tom Joad. Annars kan du testa Darkness on the Edge of Town. Den är ganska varierad och du har antagligen inte hört så mycket från den.
MP skrev:Svante skrev:Nä... Jag tycker nästan illa om honom.
Det där borde du nog utveckla![]()
MP skrev:Ok, jag håller faktiskt med dig det känns inte särskilt äkta.
Hetsporren skrev:MP skrev:Ok, jag håller faktiskt med dig det känns inte särskilt äkta.
...men det skiter man i när man står mitt i ett publikhav på 60- eller 100 000 och ylar med!
Bill50x skrev:Hetsporren skrev:MP skrev:Ok, jag håller faktiskt med dig det känns inte särskilt äkta.
...men det skiter man i när man står mitt i ett publikhav på 60- eller 100 000 och ylar med!
Nä. Senast jag såg honom, Ullevi -85, tyckte jag det var så trist så jag gick hem efter halva konserten. Det började med bra ljud men redan efter ett par låtar skruvades volymen upp och det började låta illa. Eftersom karln inte lyckades spela upp sig till en acceptabel nivå ens efter en timma och ljudet stadigt blev sämre så gick jag hem....
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster