Kaffekoppen skrev:Jag kan inte anmärka på något, men jag vet inte om "stereosystemsfelet" som Ingvar använder finns med i systemet. Ialafall är det en enorm högtalare.
Vad i hela fridens namn är "sterosystemsfelet" för något
Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Jag kan inte anmärka på något, men jag vet inte om "stereosystemsfelet" som Ingvar använder finns med i systemet. Ialafall är det en enorm högtalare.
Haakan_W skrev:Mayro skrev:Haakan_W skrev:men dom burkar du hade senast kostade väl över 100k? ett par morellosar kostar ju inte ens som en av dina sladdar
vårat liv har inte gått vår väg Haakan... Dessutom som en smäll på slutet fick vi svår sjukdom i familjen..Lena är sjuk
jaså ?låter inte roligt....hoppas det löser sig!
våran hifiguru måste ju bibehålla balansen på detta forum
Lite justeringar i frekvensgången, ytterst små, men enligt INO nödvändiga. Det hölls en föreläsning om det i höstas för Faktiskmedlemmar.Mayro skrev:Kaffekoppen skrev:Jag kan inte anmärka på något, men jag vet inte om "stereosystemsfelet" som Ingvar använder finns med i systemet. Ialafall är det en enorm högtalare.
Vad i hela fridens namn är "sterosystemsfelet" för något
Morello skrev:Bör sägas att dom är anpassade för relativt stora och basabsorberande rum. En typisk betongbunker med måtten 3,5*4,5 m duger inte.
subjektivisten skrev:Morello skrev:Bör sägas att dom är anpassade för relativt stora och basabsorberande rum. En typisk betongbunker med måtten 3,5*4,5 m duger inte.
Då är min betongbunker på ca 4,5x6 kört då
Nefilim skrev:19,08 Kvadratmeter!
Morello skrev:Mayro, är det något speciellt du undrar öber ang burkarna så är det bara fråga.![]()
Bör sägas att dom är anpassade för relativt stora och basabsorberande rum. En typisk betongbunker med måtten 3,5*4,5 m duger inte.
Mayro skrev:Det är bra PEGE. Bygg du så kan vi testa sedan om dom pallar med lite grisrock i tomelilla i ett jätterum..
RogerGustavsson skrev:Ja, det verkar vara självbygg hela vägen. Ino-elementen får man hämta i Lahäll, skickas väl inte alls? Finns det fler än Morello och Haakan_W som har byggt dessa? Egentligen skulle väl tråden ligga bättre DIY-delen....
RogerGustavsson skrev:Ja, det verkar vara självbygg hela vägen. Ino-elementen får man hämta i Lahäll, skickas väl inte alls? Finns det fler än Morello och Haakan_W som har byggt dessa? Egentligen skulle väl tråden ligga bättre DIY-delen....
Ragnwald skrev:Vee-Eight skrev:men de är allt från intetsägande.
Färgar en del tydligen.![]()
Vee-Eight skrev:Ragnwald skrev:Vee-Eight skrev:men de är allt från intetsägande.
Färgar en del tydligen.![]()
Nej, hur skulle det se ut...
PEGE skrev:Mayro skrev:Det är bra PEGE. Bygg du så kan vi testa sedan om dom pallar med lite grisrock i tomelilla i ett jätterum..
Ja, det hade varit kul.
Lådorna ska väl inte vara helt enkla att bygga, har jag för mig.... men som sagt, det ska vara värt arbetet.....
subjektivisten skrev:Fan, man kanske skulle försöka bygga ett par om jag kan få någon kunnig att fixa filtret. Sånt är för avancerat för mig
Användare som besöker denna kategori: nasse och 30 gäster