Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:i skrev:Vee-Eight skrev:i:
Det har framgått i tråden redan.
Mmm. Men jag vet var dom är...
nååå nu när du haft dom ett tag hur tycker du det fungerar?
i skrev:Mayro skrev:" i "
Vart i landet bor du
Vallentuna, 4 mil norr om Stockholm.
Är du sugen på att provlyssna ?
Mayro skrev:i skrev:Mayro skrev:" i "
Vart i landet bor du
Vallentuna, 4 mil norr om Stockholm.
Är du sugen på att provlyssna ?
Hmm. kanske ta med min lilla La mayro rörstärkare om jag får nästa resa upp och spela lite på dina burkar???
Morello skrev:Morello-högtalarna kommer att fnissa av den lilla effekt LA pytsar ur sig.
i skrev:Ska kanske förvarna om att mitt rum äter effekt...
i skrev:Mayro skrev:i skrev:Ska kanske förvarna om att mitt rum äter effekt...
Inga problem om konerna pallar spela bara..men är dom för klena så..![]()
Nä men alvarligt talat.. det är inga problem..
Den som spräcker dom betalar dom!!![]()
![]()
![]()
Kaffekoppen skrev:Vill inte påstå att de kräver större rum. Morelloburkarna är enormt mer kapabla vilket kan återses bara i konfigurationen.
Har inte hört pi60 i samma rum, men pi60 kan inte leverera den kraften det kan jag lova. Om de är lika lätt att leva med i längden vet jag inte. Det är ju pi60´s hörnpelare.
Håkans högtalare hade den gamla konfigurationen.
Edit: Som Mayro säger så kan de inte placeras nära bakvägg på samma sätt som pi60
Räcker inte nivån kan ju pi60 dessutom alltid kompletteras med ett par bs60, och då kan systemet flytta MYCKET luft.
(Och då kan de faktiskt också, om man vill, placeras fritt långt ut i rummet.)
Mayro skrev:Räcker inte nivån kan ju pi60 dessutom alltid kompletteras med ett par bs60, och då kan systemet flytta MYCKET luft.
problemet är ju att man då med inte kan ha en intigrerad stärkare bara vilket jag har. Samt kommer att ha också fortsättningsvis
Mayro skrev:Räcker inte nivån kan ju pi60 dessutom alltid kompletteras med ett par bs60, och då kan systemet flytta MYCKET luft.
problemet är ju att man då med inte kan ha en intigrerad stärkare bara vilket jag har. Samt kommer att ha också fortsättningsvis
Mayro skrev:RogerGustavsson skrev:Ja, det verkar vara självbygg hela vägen. Ino-elementen får man hämta i Lahäll, skickas väl inte alls? Finns det fler än Morello och Haakan_W som har byggt dessa? Egentligen skulle väl tråden ligga bättre DIY-delen....
Var snäll och sköt dina egna topicars placering är du bussig..
Så sköter jag mina..Detta är ingen byggtopic..Detta är en hifidiskution. och inget annat.
..