RogerGustavsson skrev:Mayro skrev:MosFET skrev:Hur kan en tråd som handlar om ett par hemmabyggen undvika att hamna i under DIY.....?
Därför då dom är klara så är dom en hifiprodukt och inte ett bygge. Enklare kan inget bli.. Däremot OM det handlade om motstånd och klistra o limma osv så vore det diy tills dom vore klara.
Märkligt att Morello presenterade sina självbyggen under rubriken DIY.... Hur som helst är det ju DIY i högsta grad, det är inte ens några byggsatser. Byggena under DIY leder väl i många fall till just hifiprodukter precis osm med Morellos högtalare?
Va fan ge dig för helvete nu.

. Burkarna är ju klara och inte under byggnad. Då är dom ju en färdig produkt.. Ingen limmar löder o klistrar.. Hajar du??? Så ge dig!!!!!..
Blir det mer tramsande nu så kommer jag via PM endast fortsättningsvis ta allt planering om denna roliga provning med Mr " I " och inget mer här om detta alls...Eller så ställs den in helt o hållet exakt som tidigare träffar med BT prov som jag varit nära att hålla.. Men som söndersnackats helt utan anledning mer än sabba.
Ibland undrar man inte bara på skoj utan alvar OM en del ens HAR hifi intresse eller om en del är endast hifihuliganer bakom tangentborden sina..
Nu bestämmer du/ni vilken stil ni väljer.. JAG skiter i vilket.. Vill man endast tjafsa så ok.. Men detta deltar JAG inte i mera och tråden kan då vid fortsatt tramsande omgående låsas direkt...
Hoppas budskapet går in. För jag säger inte till igen här en gång till.
Driver "Mayros hifidagis" med öppettider mån-fred 10,00-15-00. Lunch flexas beroende på behov.