Tyska Teufel kanske kan vara av intresse. Har bland annat lyssnat på ett av deras billigare helaktiva system. Lät bra för dom pengarna det kostade tycker jag. Tyvärr får man beställa ifrån Tyskland.
www.teufel.de
Moderator: Redaktörer
Dplz skrev:Tyska Teufel kanske kan vara av intresse. Har bland annat lyssnat på ett av deras billigare helaktiva system. Lät bra för dom pengarna det kostade tycker jag. Tyvärr får man beställa ifrån Tyskland.
www.teufel.de
Hmm... såg att de förändrat förstärkaren. Vet inte vad det innebär, men det var 4600 i paketet förut.BengtO skrev:Kaffekoppen skrev:http://www.bestsound.se/Elac sytemet på förstasida... kan vara värt att kolla på
Aah, de där såg inte allt för illa ut!
BengtO skrev:Dplz skrev:Tyska Teufel kanske kan vara av intresse. Har bland annat lyssnat på ett av deras billigare helaktiva system. Lät bra för dom pengarna det kostade tycker jag. Tyvärr får man beställa ifrån Tyskland.
www.teufel.de
Sluta frestas.. tittade på THX-systemen och de var ju riktigt jävla snygga och verkar prisvärda... blää!
subsand skrev:Vad är det för fel på Z5500? En kompis har 2 kanalsvarianten. Spelar bra bas.
woland skrev:Det finns inget hemmabiosystem för de pengarna. Det är i såfall bara leksaker för pojkrummet. För 5.000:- är enda raka ett tvåkanalssystem, men även det suger ju kraftigt om man har lite krav. Mitt råd är att avstå ett sådant köp.
Mvh

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 14 gäster