Moderator: Redaktörer
tvett skrev:Är jag blind? Ser inte 1907 under länken.
Naqref™ skrev:Jag tror visst Richard narras lite. 1907 finns inte med på listan hos CP och hur kan man veta om en apparat är mest ofärgande?
Richard skrev:Finns visst.( Den svenska versionen )
" Minst färgande "hade förvisso varit mera korrekt.
Naqref™ skrev:Fråga: Om en förstärkare uppenbarligen klarar ett f/e-test (för annars så skulle den ju inte få den stämpeln av LTS), hur vet man då att den är mindre färgande än andra rekommenderade apparater?
Naqref™ skrev:Richard skrev:Finns visst.( Den svenska versionen )
" Minst färgande "hade förvisso varit mera korrekt.
Vaffö länkade du inte till den svenska versionen dårå?
Fråga: Om en förstärkare uppenbarligen klarar ett f/e-test (för annars så skulle den ju inte få den stämpeln av LTS), hur vet man då att den är mindre färgande än andra rekommenderade apparater?
paa skrev:Vi vet inget om någon eventuell färgning förrän vi får läsa tidningen, eftersom det kan vara andra orsaker än färgning som gör att LTS inte rekommenderar saker. Allt är bara spekulationer.
tvett skrev:Richard skrev:Denon 1907 mest ofärgande enligt LTS
Så detta är påhittat av dig?
subjektivisten skrev:Bra det och är så många förvånad (här) att ljudkvalite och pris sällan har något speciellt med varandra att göra?
Om man skulle ta och köpa 1907 då kanske, verkar vara mycket trevlig sak.
Greensleeves skrev:För den som är intresserad av lite hårda data om den här omtalade Denon-pjäsen AVR-1907, erhålls förhoppningsvis sådana data om ni klickar på följande länk: Denon AVR-1907.
Bland dessa data, står bl.a.: "7.1 ch Pre out". Innebär det att denna apparat skulle fungera fint (tämligen ofärgande/helt ofärgande) som försteg i en 2- eller flerkanalsanläggning..?
Mvh Greensleeves
rexq skrev:Har LTS pillat nått på Sony STR-DA1200ES i detta recivertest? Jag gillar den burken iaf om någon ville veta.
Johan_Lindroos skrev:Och vad Carlssonplanet har hittat på att sätta någon "LTS-stämpel" på saker vet jag ej varför.
Johan_Lindroos skrev:Via Per Gulbrandsen (Carlsson Planet) låter jag att det blivit fel på Carlssonplanets hemsida vad gäller Denon AVR-1907.
Hoppas på er förståelse för detta.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster