Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Dra på trissor ; de jag sett har sett mycket snygga ut i det avseendet.
NNord skrev:ojoj, efter den här tråden kommer det inte säljas en wilsonhögtalare någonsin igen i detta land..
NNord skrev:ojoj, efter den här tråden kommer det inte säljas en wilsonhögtalare någonsin igeni detta land..
Max_Headroom skrev:
Jag har aldrig hört några WATT/puppy, men använder själv element som är samma eller mycket lika dom som i alla fall förut satt i puppy. Utifrån detta och div. mätningar jag sett skulle jag tippa på att högtaraen är ett par riktigt justa party-burkar. Man kan med all sannolikhet dra på ordentligt innan det börjar låta apa.
Laila skrev:Kevin_Mitnick skrev:Man kan dra på med Cerwin Wega också, men till ett betydligt billigare pris![]()
Jovisst men brukar inte de burkarna låta apa oavsett volym ?
Kevin_Mitnick skrev:Max_Headroom skrev:
Jag har aldrig hört några WATT/puppy, men använder själv element som är samma eller mycket lika dom som i alla fall förut satt i puppy. Utifrån detta och div. mätningar jag sett skulle jag tippa på att högtaraen är ett par riktigt justa party-burkar. Man kan med all sannolikhet dra på ordentligt innan det börjar låta apa.
Man kan dra på med Cerwin Wega också, men till ett betydligt billigare pris
Rain skrev:
Du har alltså inte hört CV's högtalare? CV har mängder av modeller men knappast någon låter apa.
Rain skrev:Laila skrev:Kevin_Mitnick skrev:Man kan dra på med Cerwin Wega också, men till ett betydligt billigare pris![]()
Du har alltså inte hört CV's högtalare? CV har mängder av modeller men knappast någon låter apa.
Morello skrev:CV, SM58 och NS10 - du är en överdängare på att hitta junket
Morello skrev:Rain skrev:Laila skrev:Kevin_Mitnick skrev:Man kan dra på med Cerwin Wega också, men till ett betydligt billigare pris![]()
CV, SM58 och NS10 - du är en överdängare på att hitta junket.
Rain skrev:Morello skrev:Rain skrev:Laila skrev:Kevin_Mitnick skrev:Man kan dra på med Cerwin Wega också, men till ett betydligt billigare pris![]()
CV, SM58 och NS10 - du är en överdängare på att hitta junket.
Inte alls men du är en överdängare på att läsa dig till hur högtalare och mikrofoner låter och dessutom verkar du tro att alla har samma preferenser.
Tror du har svårt att till samma pris föreslå en högtalare som låter bättre och spelar högre och går djupare i basen än t.e.x. CVs VE8. De kostar 2500 paret. Men motbevisa mig gärna...
Harryup skrev: Men värre högtalare ur HIFI synpunkt är väl kanske lite svårt att hitta.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], tordnilsson och 40 gäster