Jag har hört ett PA-system med 2 bose-toppar per sida. Det lät faktiskt riktigt bra, på rätt ställe i lokalen. Jag kan ta reda på vad de hette, om någon är intresserad.
Moderator: Redaktörer
Rain skrev:Bose är ju knappast kända för att göra högtalare som ser sensationellt bra ut..
De har så små sateliter att de inte kan återge frekvensområdet ner till det att basen tar vid - utan att basen måste gå så högt i frekvens. Det gör att det är enkelt att lokalisera dem och stereoåtergivningen blir obefintlig - det blir en ljudmassa.meanmachine skrev:Det förstår jag. Men skulle vara glad åt kunskapen varför det är junk.
kafekoppen skrev:antar att du fick dem eller betalade mycket lite för dem
meanmachine skrev:Det förstår jag. Men skulle vara glad åt kunskapen varför det är junk.
razor skrev:meanmachine skrev:Det förstår jag. Men skulle vara glad åt kunskapen varför det är junk.
Om du ägnat lika mycket tid åt att googla på egen hand som du gör för att få upp antalet inlägg i dina trådar hade du på egen hand kunnat tillgodogöra dig en hel del kunskap.
Som den oändligt goda människa jag är får du nedanstående länk, helt gratis.
http://www.intellexual.net/bose.html
Lowlife skrev:razor skrev:meanmachine skrev:Det förstår jag. Men skulle vara glad åt kunskapen varför det är junk.
Om du ägnat lika mycket tid åt att googla på egen hand som du gör för att få upp antalet inlägg i dina trådar hade du på egen hand kunnat tillgodogöra dig en hel del kunskap.
Som den oändligt goda människa jag är får du nedanstående länk, helt gratis.
http://www.intellexual.net/bose.html
Razor är ett mycket passande namn.
LL
Phloam skrev:Bra, då kan vi ju lägga ner faktiskt.se och ersätta det med en direktlänk till Google helt enkelt
Hehe...det beror nog på det stora hålet i övre bas/nedre mellanreistretKent_n skrev:Låter ganska bra i diskanten o basen, men tyckte att det saknades relativt mkt i mellanregistret..
meanmachine skrev:Tack dwain.Du räddade min dag. Men misstänker att någon snart förstör den igen...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 47 gäster