Ta hand om henne nu när du vet vad hon betyder, och ge henne en kram från mig
Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:...
Nåväl, särskillt mycket stereoupplevelse blir det väl inte, men som nämts så funkar det ok som allmänljud. De sticker inte ut åt något håll.
Ja, det är ju naturligtvis min personliga uppfattning, det finns säkert de som tycker att de inte duger till något
Kaffekoppen skrev:och ge henne en kram från mig
meanmachine skrev:DEt är lättare att leva med en glad fru.. .
subjektivisten skrev:Lättare att leva singel
subjektivisten skrev:meanmachine skrev:DEt är lättare att leva med en glad fru.. .
Lättare att leva singel
meanmachine skrev:Är det någon som vet om det går att använda L och R preout från huvudenheten till att koppla en vanligt slutsteg till och på detta sätt utnyttja huvudenheten som CD/försteg till en vanligt stereo. Elle har de någon specialvariant som inte är kopmatibel med andra prylar?
Speaker out är inte preout...meanmachine skrev:Ja. Men det står speaker L och speaker R på utgångarna och manualen innhåller inte ett ända ord om vart och hur man kopplar från dessa utgångar.Tänker att så fort saker heter B&O, Boseoch dyl är det inte säkert att det är någon standard. Vill inte testa i onödan.
meanmachine skrev:Ja. Men det står speaker L och speaker R på utgångarna och manualen innhåller inte ett ända ord om vart och hur man kopplar från dessa utgångar.Tänker att så fort saker heter B&O, Bose och dyl är det inte säkert att det är någon standard. Vill inte testa i onödan.
meanmachine skrev:Jag. Men jag fattar det inte. Den har ju inget inbyggt slutsteg. Så är detta preout eller vad? det går ju att bygga ut denn i flera zoner.
MichaelG skrev:Själva kontrollenheten har inget inbyggt slutsteg. Speakers out är ämnade till Bose aktiva högtalare (=inbyggt slutsteg). Huruvida de fungerar till andra aktiva högtalare förtäljer inte manualen - men det är inte omöjligt. Fixed out är till Akoustimassmodulen vilken även innehåller slutsteg. Detta leder till följande. Vad betyder då detta?
Speakers out är alltså en sorts "preout". Därifrån skall man alltså koppla till slutsteg som är inbyggda i högtalare. Vilket i princip innebär att det kan vara möjligt att koppla till vilket slutsteg som helst som i sin tur är kopplade till vilka högtalare som helst.
mats skrev:Fast om cirka 5 år är du en gift man Mattias subjektivisten
MichaelG skrev:
Har du inget gammalt slutsteg
Will not happen Razz
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 43 gäster