Moderator: Redaktörer
Merkurius skrev:Fast pi60 har nog inte alls lika lång väntetid som pi60s.
blixten_no1 skrev:de tar väl lite längre tid att bygga i hop pi60s lådan än vanliga pi60... men sååå mycke längre tid kan de ju inte ta :)
Grismannen skrev:Undrar hur ni skulle reagera på leveranstiderna om det inte var Ino-Audio ni skulle handla av.
Inget illa ment.
guldfisk skrev:Som jag skrev vill jag ha niolagers högblank, dvs klass0 plus >80blank-tillägget. Färgen blir sannolikt vit (0500), även om jag varit sugen på rosa (ca 0520-R20B) eller kadmiumgul. De måste funka även när vi byter möbler, väggfärg och boende. Som jämförelse har den populära bänken Voice Arctic 0500 glans 98 i åtta lager. Den största osäkerhetsfaktorn är hur elementen, särskilt det plastiga diskantelementet, matchar lacken.
guldfisk skrev:Bänken, med ljus glastopp, står hittills blott på min önskelista...
guldfisk skrev:Bänken, med ljus glastopp, står hittills blott på min önskelista...
gynter skrev:Grismannen skrev:Undrar hur ni skulle reagera på leveranstiderna om det inte var Ino-Audio ni skulle handla av.
Inget illa ment.
Det kommer ju inte direkt som en blixt från klar himmel... De flesta är medvetna om väntetiden, beställer man så accepterar man ju den också.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster