Hetsporren skrev:popedh skrev:Pratade med Hetsporren nyss, han kan tänka sig att jobba med bögsajten på halvtid... vad har vi för budget att jobba mot?
Vad jag har förstått så har Hetsporren jobbat med bögar förr, med ett mycket gott dokumenterat resultat, bla var han inblandad i den kritikerrosade installationen: "bögar i brunsås" på stadsmuseét i Göteborg under nästan hela hösten och vintern 2001-2002
Haha! Och nånstans här började dödsgroggarna ta ut sin rätt? Du é la för gô, Isak... Vi talade inte alls med varandra i natt, vad jag kan minnas, men det där med bögar stämmer till viss del. Såtillvida att jag har väldigt många homosexuella kolleger, fast det är en helt annan historia.![]()
Kul förreseten att se popedh dels bjuda till med nya filer och fredspipa åt Subjektivisten, samt att han söker lärdom av IÖ! I min värld kan ju popedh redan allt om (digital) ljudteknik och det säger kanske en del om den oerhörda übernivån på Öhmans samlade kunskaper...
Ja när det gäller det tekniska, men tyvärr så tror IÖ att han även har übernivåkunskaper i allt annat också. Vilket han inte har.