Moderator: Redaktörer
niclas skrev:Ton skrev:Apple Tv, med en bra DAC till kommer tveklöst funka fint. Finns ingen anledning till varför det inte skulle göra det.
Precix! Fast man måste ju skaffa någon form av bildskärm för navigering till skillnad mot en Squeezebox.
Koffe skrev:AppleTV med extern USB HD verkar vara svårt... Faktum är att det finns ett $ 1000 -pris till den som först lyckas
Länk
EmilH skrev:En sådan här manick kanske kunde vara något att titta på för dig: http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010110048
EmilH skrev:He he, det var så lite så... alltid roligt att kunna göra någon mer köpsugen![]()
Du kan väl skriva en rad kring den om du nu handlar en sådan, gärna kompletterat med några bilder...
Lycka till!
Den där windowsskiten intallerade jag på min iMac för ett tag sedan. Nostalgi - jag hade nästan glömt hur j-a dåligt det är. Dessvärre måste jag använda skiten för att kunna läsa DWG-filerna vi får från killen som caddar Guru ritningarna. Så fort någon skriver en DWG viewer för OSX så åker windows ut! Apple TV verkar dock rätt lam om man inte har tillgång till film över iTunes.NNord skrev:Skulle DU släppa in Lucifer i ditt eget hem? En liten stund kanske, sedan blåser man bort Lucifer med hjälp av en Windowsskiva !
Njaee, det är bra att kunna snurra på dem i 3d... Man får en annan känsla för konstruktionen då tycker jag.paa skrev:Du kan väl be att få ritningarna i PDF-format?
nilsviktor skrev:Den där windowsskiten intallerade jag på min iMac för ett tag sedan. Nostalgi - jag hade nästan glömt hur j-a dåligt det är. Dessvärre måste jag använda skiten för att kunna läsa DWG-filerna vi får från killen som caddar Guru ritningarna. Så fort någon skriver en DWG viewer för OSX så åker windows ut! Apple TV verkar dock rätt lam om man inte har tillgång till film över iTunes.NNord skrev:Skulle DU släppa in Lucifer i ditt eget hem? En liten stund kanske, sedan blåser man bort Lucifer med hjälp av en Windowsskiva !
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster