Moderator: Redaktörer
Hedlund skrev:Cost no object: Audio Research Reference One
Johan_Lindroos skrev:Spectral, Boulder och Bryston ligger bra till på min subjektiva fabrikatslista.
När det gäller mer prisvärda grejor; vanliga hembioförstärkare genom preo-out, där särskilt Denon och HK har utmärkt sig vid upprepade testtillfällen.
Det där med HK fattar inte jag, jag bytte ut en HK AVR 435, som agerade just försteg, till en Rotel Receiver. Och jag vill minnas att det var ganska stor skillnad till HK:s nackdel. Jag upplevde HK:ns försteg som lite loudness-aktig.. Men jag gjorde ju inget blindtest så jag kan ju ha lurat mig själv.Johan_Lindroos skrev:När det gäller mer prisvärda grejor; vanliga hembioförstärkare genom preo-out, där särskilt Denon och HK har utmärkt sig vid upprepade testtillfällen.
Bamsefar skrev:Hedlund skrev:Cost no object: Audio Research Reference One
NEJ, den är inte bra - hör inte till denna kategori. Ta bara volymkontrollen som av någon outgrundlig anledning inte klarar av att hålla reda på respektive kanal. Jag har ägt en Ref One, det ångrade jag djupt.
RMA skrev:prelon är lite knepig då man tvingas köpa med ett delningsfilter som sitter i samma låda.
Nefilim skrev:Ett beggat Linn Kolektor, som man kan få för ca 3-4 KKr är väl mycket prisvärt! Varför köpa ett försteg för 10 KKr??
Dessutom funkar ett passivt försteg mycket bra hemma hos mig egentligen.
Haakan_W skrev:Nefilim skrev:Ett beggat Linn Kolektor, som man kan få för ca 3-4 KKr är väl mycket prisvärt! Varför köpa ett försteg för 10 KKr??
Dessutom funkar ett passivt försteg mycket bra hemma hos mig egentligen.
för att den har bättre prestanda + inbyggt delningsfilter

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster