Detta är läget - det har helt nyligen anlänt en hel del högtalare från mina snickare, och jag får inte riktigt ihop det med de beställningar jag har i min bok.
Ber därför att alla som råkar läsa detta och beställt något från Ino Audio som ni inte fått levererat ännu, att ringa mig så snart som möjligt och berätta! 070 - 523 32 32
Kanske kan jag hitta dina lådor bland dem som just anlänt, eller också kan jag se till att de kommer i nästa batch från snickaren (han håller just nu på att göra ALLA de pi60 och pi60s som beställts de senaste åren!).
Saken är den, att jag har beställt några extra av några av de poplärare fanéren, så jag har några lådor som kommer att kunna levereras på kort varsel. Dessa blir tillgängliga när jag bara lyckats lokalisera alla av dem som är beställda - så jag inte av misstag säljer någon av de lådor är beställda...
Så: När jag vet vilka lådor ni alla väntar på och när jag har levererat dem, kommer jag därför att - i denna tråd - publicera en lista på de lådor som "är över", det vill säga finns för leverans omedelbart.
(Har slarvigt nog tappat bort min lista där jag skrivit upp de låtor som jag beställt för "eget" bruk, det vill säga för att ha några extra lådor stående i några trevliga fanér, till den som inte känner att han kan vänta.
Vh, iö