__10 skrev:Jag gissar att Rains "poäng" var att ett litet k smög sig med. Jättefestligt, verkligen.
Skarpsynt och plötsligt framstår Rain som ganska rolig;)
Moderator: Redaktörer
__10 skrev:Jag gissar att Rains "poäng" var att ett litet k smög sig med. Jättefestligt, verkligen.
Morello skrev:I och med att Herr Svalander torgfört Belts olika bluffprodukter samt en rad andra allt som oftast synnerligen suspekta prylar är mitt förtroende för honom identiskt lika med noll.
Callisto skrev:IngOehman skrev:
Om några månader fyller de 30.
Vh, iö
Menar du att utvecklingen av element stått still nästan 30 år eller var de redan på den tiden så pass bra
Frutti skrev:Callisto skrev:IngOehman skrev:
Om några månader fyller de 30.
Vh, iö
Menar du att utvecklingen av element stått still nästan 30 år eller var de redan på den tiden så pass bra
Namnet och grundprincipen är den samma. Elementen är det inte.
Callisto skrev:Eftersom elementen i allra största grad inverkar på återgivningen kan man väl då inte säga att den fyller 30 år
Frutti skrev:Callisto skrev:Eftersom elementen i allra största grad inverkar på återgivningen kan man väl då inte säga att den fyller 30 år
På din fyrioårsdag är medlåldern på cellerna i din kropp 15 år. Hur mycket fyller du?
UrSv skrev:Callisto skrev:Eftersom elementen i allra största grad inverkar på återgivningen kan man väl då inte säga att den fyller 30 år
Självklart kan man det. Varför skulle man inte kunna det. Det är väl så man brukar göra?
Jämför "SAAB 9-5 fyller 10 år nästa år" vilket ju innebär att modellen fyller 10 år även om massor av prylar är utbytta och att urpsrungsmotorn inte finns kvar. Eller hur?
Frutti skrev:Callisto skrev:Eftersom elementen i allra största grad inverkar på återgivningen kan man väl då inte säga att den fyller 30 år
På din fyrioårsdag är medlåldern på cellerna i din kropp 15 år. Hur mycket fyller du?
Callisto skrev:Förresten vet du vad som skiljer den "nya" motorn och ursprungsmodellen?
UrSv skrev:Callisto skrev:Förresten vet du vad som skiljer den "nya" motorn och ursprungsmodellen?
Nja, det var nog mer som exempel på hur det kan vara. Det är väl i princip samma motor även om den kanske får heta "Biopower" nu och bara hette "motor" förut. Fast lite nytt är det nog.
Morello skrev:
I och med att Herr Svalander torgfört Belts olika bluffprodukter samt en rad andra allt som oftast synnerligen suspekta prylar är mitt förtroende för honom identiskt lika med noll.
Jag gillar din konsekventa och raka attityd. Det är inget fel anser jag eftersom det inte är ett påhopp på honom som person. Killen kan ju vara hur hyvens ändå, eller hur.
Skeptikern skrev:Morello skrev:
I och med att Herr Svalander torgfört Belts olika bluffprodukter samt en rad andra allt som oftast synnerligen suspekta prylar är mitt förtroende för honom identiskt lika med noll.
Jag gillar din konsekventa och raka attityd. Det är inget fel anser jag eftersom det inte är ett påhopp på honom som person. Killen kan ju vara hur hyvens ändå, eller hur.
Då Morello är inblandad i iÖ:s projekt GURU (eller ?) så är detta inlägg väl en del av taktiken från från herarna att sabotera och baktala konkurenter som säljer och tillverkar högtalare i Sverige. Förtroende?
Troll troll
Callisto skrev:Morello skrev:I och med att Herr Svalander torgfört Belts olika bluffprodukter samt en rad andra allt som oftast synnerligen suspekta prylar är mitt förtroende för honom identiskt lika med noll.
Skeptikern skrev:Morello skrev:
Då Morello är inblandad i iÖ:s projekt GURU (eller ?) så är detta inlägg väl en del av taktiken från från herarna att sabotera och baktala konkurenter som säljer och tillverkar högtalare i Sverige. Förtroende?
Troll troll
Oehman skrev:Har jag baktalat Svalander???
Morello har ingen andel i Guru, utan har fått betalt för tid bara. När det gäller Guruprodukter i produktion (QM10) är hans insats att han ställde sitt layoutprogram och sin kunskap i hur nämnt program fungerar till förfogande för layoutningen (jag gjorde själva layouten) av kretskortet för delningsfiltret.
När det gäller kommande Guru-produkter är framtiden osäker. Företaget guru inkluderar inte Morello. Allt talar för att vi (Guru) kommer att änvända den kontroll+effektförstärkare som jag och Morello konstruerade för en tid sedan i ett projekt, som dock har omarbetats en del sedan Morello var inblandad.
Vh, iö
Morello skrev:Vad har denna information på ett forum att skaffa?
Morello skrev:Vad har denna information på ett forum att skaffa?
Dessutom konstruerade jag nämnda förstärkare ensam och underlagen ligger hos mig och kan kanppast ha omarbetats av någon annan.
IngOehman skrev:När det gäller kontrolldelen "blandade jag mig i" ännu mera, eller ar jag drömt alltihopa?![]()
Vh, iö
- - - - -
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Kalle_H och 19 gäster