Moderator: Redaktörer
Nwalmaer skrev:cs_gve, 740E finns ju att köpa. Lite högre Fs men funkar väl i ungefär samma låda som C.
Nwalmaer skrev:TB har just bytt sista bokstaven i alla modellbeteckningar, så det är samma element!
Vår eminenta annonsör då, har han inga på lager?
http://www.hifidistribution.com/
Vad har du för subb?paradigm skrev:
jag bara unrar hur ni alla kan rekomendera ett skit märke som bäringer har jobbat aktivt i ca 10 år med studio o pa och har aldrig upplevt sämre grejer än bäringer jag skulle vilja påstå att allt är bättre än dettaparadigm skrev:En Behringer Ultracrve DEQ2496 pro, för c:a 1500:- löser resonansproblemen m.m. på ett enastående sätt.
/Rolle
jiggy skrev:jag bara unrar hur ni alla kan rekomendera ett skit märke som bäringer har jobbat aktivt i ca 10 år med studio o pa och har aldrig upplevt sämre grejer än bäringer jag skulle vilja påstå att allt är bättre än dettaparadigm skrev:En Behringer Ultracrve DEQ2496 pro, för c:a 1500:- löser resonansproblemen m.m. på ett enastående sätt.
/Rolle
ps. har dock några patchbays av detta skit märke som jag ska byta ut så fort jag får bättre ekonomi
i skrev:jiggy skrev:jag bara unrar hur ni alla kan rekomendera ett skit märke som bäringer har jobbat aktivt i ca 10 år med studio o pa och har aldrig upplevt sämre grejer än bäringer jag skulle vilja påstå att allt är bättre än dettaparadigm skrev:En Behringer Ultracrve DEQ2496 pro, för c:a 1500:- löser resonansproblemen m.m. på ett enastående sätt.
/Rolle
ps. har dock några patchbays av detta skit märke som jag ska byta ut så fort jag får bättre ekonomi
Sämre i vilket avseende ? Hållbarhet eller funktion eller ljudkvalitet ?
skrutten skrev:jiggy
Ser ut som en sub-diskussion detta![]()
Alltså om DEQ2496, vad skulle du rekomendera istället.
Applikationen är att efter ett subbasfilter (ca 70-90Hz) använda sig av PEQ-delen för att smalbandigt minska nivåerna vid frekvenser där rummet upplevs resonant.
jiggy skrev:henrik skrev:DEQ2496 är ingen analog eq.
nej det vet jag, har endast använt analog eq av detta märke men varför måste det vara digital?
jag tvingar er inte att ändra era planer (bara förbättra dem)
tvett skrev:jiggy skrev:henrik skrev:DEQ2496 är ingen analog eq.
nej det vet jag, har endast använt analog eq av detta märke men varför måste det vara digital?
jag tvingar er inte att ändra era planer (bara förbättra dem)
Varför digital? De analoga suger säger du ju
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 247 gäster