Stämmer.
Jag inte bara "inte vet allt som hänt", det jag vet är såklart påverkat av min position i informationskedjan också.
Vh, iö
Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:...men med den senaste generationens Carlssonhögtalare (framförallt de som är på G) är å andra sidan även direktljuden uppstädade, och det blir upp till var och en att genom val av rumsbehandling själv välja balansen.
bomellberg skrev:IngOehman skrev:...men med den senaste generationens Carlssonhögtalare (framförallt de som är på G) är å andra sidan även direktljuden uppstädade, och det blir upp till var och en att genom val av rumsbehandling själv välja balansen.
Det här låter ju fantastiskt spännande! Finns det någon tråd som behandlar "modeller på G" eller kan man tänka sig en liten försmak i denna tråd? Sorry för OT.
Stranne skrev:Skaplig bump.
Fostex skrev:Lustigt att han kör signalkabel för nätspänning. Vanvettigt i mina ögon.
Kraniet skrev:har så väldigt svårt att bli imponerad av sådana byggen. Det är så mycket okunskap involverat så det känns ju bara dumt. Så mycket pengar som läggs ner på jättekonstiga prioriteringar..
DVD-ai skrev:Jag nöjer mig med att kalla det för just okunskap men i kombination med viljan att tillskriva saker viktiga egenskaper trots detta, då blir det ofta lite såhär "hur som helst".
Hoppas att personen ifråga blir nöjd
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 36 gäster