Rydberg skrev:Lika barn leka bäst (I guess)
Ja asså. Bär man sig snorkit översittaraktigt åt så blir man ju bemött på liknande sätt..
Moderator: Redaktörer
Mayro skrev:Rydberg skrev:Lika barn leka bäst (I guess)
Ja asså. Bär man sig snorkit översittaraktigt åt så blir man ju bemött på liknande sätt..
Jag kan tänka mig att han kan bli oerhört nervös då han VET han ev skall shavoteras på nätet... Så beroende på sådant kan man aggera ur olika utgångslägen mot folk..profbd skrev:ultimate är lite dagsformsberoende ibland kanon ibland bara sälgsnack för att sälga gammal dynga som han vill bli av med
meanmachine skrev:Det blir billigare då också.
Inga begär inga bekymmer. = Klok buddist tråkigt liv
ag kan tänka mig att han kan bli oerhört nervös då han VET han ev skall shavoteras på nätet... Så beroende på sådant kan man aggera ur olika utgångslägen mot folk..
profbd skrev:ag kan tänka mig att han kan bli oerhört nervös då han VET han ev skall shavoteras på nätet... Så beroende på sådant kan man aggera ur olika utgångslägen mot folk..
de flesta ggr jag vart där var i fördatorisk tid(ja innan det blev allmänt spritt)
Rydberg skrev:Intressant att du uppfattar mig som översittaraktig, varför sa du inte det när jag var på besök? Så hade jag kunnat dra direkt menar jag....Mayro skrev:Ja asså. Bär man sig snorkit översittaraktigt åt så blir man ju bemött på liknande sätt..Rydberg skrev:Lika barn leka bäst (I guess)
meanmachine skrev:Jag håller för att Jula är en dålig hifiaffär så i ett reklamblad idag en vinylspelare med inbyggda högtalare för 499:-. Vinyl. Känns inte rätt.
Kent_n skrev:Ibland blir man förvånad..
Var på MediaMark i Kungens Kurva för att köpa en DVD..Gick upp på övervåningen, massor med billigare kompaktanläggningar för 1800-5000 kronor..Upptäcker ett ljudrum där står Canton:s stora referense pris 130000, Jamo:s referens 70000 samt en bjässe till högtalare som hette nå´t som Quarl eller någonting år det hållet 125000:-
Haksläpp, in kommer försäljaren, genuint intresserad och beklagar att förstärkarsidan inte riktigt lever upp till högtalaran, men hade en Meridian förstärkare inkopplade till Querl högtalarna.
Lät riktigt bra..
Man upphör aldrig att förvånas
Lust skrev:Kent_n skrev:Ibland blir man förvånad..
Var på MediaMark i Kungens Kurva för att köpa en DVD..Gick upp på övervåningen, massor med billigare kompaktanläggningar för 1800-5000 kronor..Upptäcker ett ljudrum där står Canton:s stora referense pris 130000, Jamo:s referens 70000 samt en bjässe till högtalare som hette nå´t som Quarl eller någonting år det hållet 125000:-
Haksläpp, in kommer försäljaren, genuint intresserad och beklagar att förstärkarsidan inte riktigt lever upp till högtalaran, men hade en Meridian förstärkare inkopplade till Querl högtalarna.
Lät riktigt bra..
Man upphör aldrig att förvånas
Querl/Quarl = Quadral?
jom8993 skrev:Tak & Ton i Luleå,
har man inte förkälek till ett märke från skottland så har kunden fel och bör genomgå en öron operation.
Ägaren grundaren är inte speciellt sympatisk eller förstående för andras åsikter det har jag fått erfara vid ett antal tillfällen.
Haakan_W skrev:hehe japp men detta är väl konstaterat sen mitten av 90talet?
Hifiklubben i Jönköping... Ivar har hållit på i många år men är fortfarande lika odogmatisk och enkel, samt engagerad. Han säljer klubbens prylar och gillar dem givetvis, men har inte alltid just dom grejorna hemma privat (har för mig att han tidigare jobbat för eller med audionord). Mycket bra representant för Hifiklubben!
Mjae det var styggt sagt. Har varit inne där en gång och har inget negativt att säga om det.
Naqref™ skrev:Haakan_W skrev:hehe japp men detta är väl konstaterat sen mitten av 90talet?
Favorit i repris då m a o?
Mjae det var styggt sagt. Har varit inne där en gång och har inget negativt att säga om det.
gå in och säg att valfritt märke pissar på dessa leksaker med för stora prislappar...
profbd skrev:Hifiklubben i Jönköping... Ivar har hållit på i många år men är fortfarande lika odogmatisk och enkel, samt engagerad. Han säljer klubbens prylar och gillar dem givetvis, men har inte alltid just dom grejorna hemma privat (har för mig att han tidigare jobbat för eller med audionord). Mycket bra representant för Hifiklubben!
ivar har lagt av det är några slynglar där nu som fattar nada
(min egen åsikt är att ivar väl lite väl på ibland och snackade gärna ner konkurenter lite hårt)
matereo är du från lilla jerusalem?
gå in och säg att valfritt märke pissar på dessa leksaker med för stora prislappar...
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], juanth och 10 gäster