Moderator: Redaktörer
meshuggener skrev:den spelar renare och är mera lättt placerlig?
Rydberg skrev:meshuggener skrev:den spelar renare och är mera lättt placerlig?
Vad får dig att tro att det skulle finnas skillnader i placering?![]()
Märkligt att du inte provlyssnat högtalarna innan köp, det är ju ett krav från Ingvar vad jag vet (dock inte demokrav). Att du funderade på att byta internkablage gör mig än mer förvånad.
paa skrev:Rydberg skrev:meshuggener skrev:den spelar renare och är mera lättt placerlig?
Märkligt att du inte provlyssnat högtalarna innan köp, det är ju ett krav från Ingvar vad jag vet (dock inte demokrav). Att du funderade på att byta internkablage gör mig än mer förvånad.
meshuggener har gjort ett enda inlägg på faktiskt och det är det som står här ovan, och där står väl inget om att byta kablar?
Rydberg skrev:meshuggener skrev:den spelar renare och är mera lättt placerlig?
meshuggener skrev: Läste någonstans att interna kablaget kom från NORDOST
meshuggener skrev:Läste på min hembio.com en ägare av PIPs som tyckte placeringen spelade mindre roll än vanliga PIP.
meshuggener skrev:Oj..bra respons:)
dock dåligt med svar på min fråga!
Och sedan blanda ihop trådar från annat forum.
Läste någonstans att interna kablaget kom från NORDOST, men hur mycket som stämmer på nätet vet man ju ej:)
Man kan köpa PIPs utan att ha lyssnat på dom av Ingvar
gjorde det endast då folk försöker sälja dom dyrare än vad man kan köpa av IÖ i kit och man kan då välja en färg som inte bara är svart.
Läste på min hembio.com en ägare av PIPs som tyckte placeringen spelade mindre roll än vanliga PIP.
meshuggener skrev:Jag var hemma hos dig i lördags och handlade ett par PIPs i ek med min dotter.
IngOehman skrev:Uppenbart glömde jag bort att fråga om du hört dem.![]()
Jag säljer dem ju inte till någon som inte hört dem alls.
JAg vette tusan... tror inte det, om du inte spelar ruskigt starkt..Hetsporren skrev:Intressant att höra! Jag kanske underskattar skillnaden mellan mina piPs och piP då?
meshuggener skrev:ok, hittade dom i butik för 1195 inkr frakt på
referenceaudio.
guldfisk skrev:Ino Audio säljer topplattor till Nexus som döljer SD-fötterna.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster