Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Offtopic: Varför dyker det hela tiden upp så många inlägg med namnet Infected Mushroom här? Har de något väldigt speciellt vad gäller ljudåtergivning på sina skivor?
phloam skrev:shifts skrev:Offtopic: Varför dyker det hela tiden upp så många inlägg med namnet Infected Mushroom här? Har de något väldigt speciellt vad gäller ljudåtergivning på sina skivor?Säg inget, men det är för att det är så många knarkraveare här... vid 3000 inlägg får du en burk med honungsinlagd toppskivling... *JUST KIDDING*
Ragnwald skrev:Svante skrev:Infected har gjort några snyggt producerade skivor IMO och är dessutom rätt glada i bas. Det räcker, tror jag.
Men var tusan hittar man dem?
CDON verkar inte ha dem.
phloam skrev:Hur många här skulle köpa en skiva bara baserat på en medlemsrecension i denna avdelning? Har gjort, skulle göra..?
Jag skulle själv skriva mer ambitiöst här om jag kände att det man skrev ledde till skivköp. Som det är nu känns det lite som om alla redan har sina uppfattningar klara och kör på i invanda spår (Jag erkänner mig själv skyldig till sådana tendenser).
Slartibartfast skrev:Infected Mushroom - Converting Vegetarians är den skiva som på sin andraskiva 'the Other Side' uppvisar en hel del basmangel. Det gör den samtidigt som den har en del roliga låtar.
[slrt]
Koffe skrev:bloggen är ett mycket rikare och bättre medium för den typen av information. Då kan du "jobba" mot flera forum och hitta läsare utanför hifi-nerd kretsen.
wordpress.com - har gratis hosting och den bästa blogg-applikationen.
... Det vore kul att länka in din RSS i WTFHiFi
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster