Moderator: Redaktörer
zapanasta skrev:Hej,köpte en komplett onkyo stereo inklusive skåp på återvinningen,onkyo 8150 förstärkare,tuner,equalizer,kassettdäck,skivspelare.Allt funkar ock inga skador på apparaterna.300kr.mvh.
Hej, fel namn av mig,återbruket heter stället i mora där man kan handla grejer som folk gett bort osv.Mvh.phloam skrev:zapanasta skrev:Hej,köpte en komplett onkyo stereo inklusive skåp på återvinningen,onkyo 8150 förstärkare,tuner,equalizer,kassettdäck,skivspelare.Allt funkar ock inga skador på apparaterna.300kr.mvh.
Men får man köpa på återvinningen eller hur menar du? De har väl vissa regler där menar jag... att man inte får ta saker som ligger slängda o.dyl. Köpte du av nån som skulle slänga..?
Rundberg skrev:Fint skick utom att nån unge satt ett Kalle Anka-klistermärke på fronen en gång i tiden.
Har någon tips på hur jag blir av med det, vågar inte ta i med för ettiga vätskor eftersom fronten som bekant är gjord av plast.
Rundberg skrev:Räknas även saker man köper på annons?
Jag köpte en "trasig" NAD 3020 av en kollega för 15 Euro. Felet bestod i att pottarna var lite knastiga för att den hade stått i källaren i en massa år![]()
Fint skick utom att nån unge satt ett Kalle Anka-klistermärke på fronen en gång i tiden.
Har någon tips på hur jag blir av med det, vågar inte ta i med för ettiga vätskor eftersom fronten som bekant är gjord av plast.
Tyvärr inga bilder eftersom både kameran och förstärkaren är nerpackade pga. flytt.
MVH
/Mattias
hej,sparde radiodelen ock equalizern själv för apparaterna var i ett bländande skick.zapanasta skrev:Hej,köpte en komplett onkyo stereo inklusive skåp på återvinningen,onkyo 8150 förstärkare,tuner,equalizer,kassettdäck,skivspelare.Allt funkar ock inga skador på apparaterna.300kr.mvh.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 163 gäster