Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Tänkte att om du har en bioförstärkare så kör du bioljudet med de förstärkare som finns inbyggt i den, och när du skall lyssna på finmusik () så har du rörslutstegen på (och de får sin signal från biostärkarens pre-out...
Vill du ha konkreta tips så är ju tipset att få tråden flyttad till köpråd..
Jag kollade blocket och det finns en hel del..
Kaffekoppen skrev:Hmm, hifimagasinet hade inte mycket..
Vad är det för fel på blocket? Det gäller ju bara att hämta grejjerna..
mats skrev:Real är du intresserad av min. För den har bra bioljud och hifiljud för att vara en surrundare![]()
Ok då du är hård om du vill ha den så säljer jag den för 1500 kr
reeltoreel skrev:Nu äntligen har grabben flyttat ut och ett rum står till förfogande för tv,film å annat.
Surround har jag aldrig testat och är sugen på något bra begagnat, som även duger för hifi-lyssnande.
Så frågan är vad man ska titta efter?
Max pengar för en beg, apparat är 3000:-( om man får något för dom pengarna?)
Annars får jag tänka om.
RubyRed skrev:reeltoreel skrev:Nu äntligen har grabben flyttat ut och ett rum står till förfogande för tv,film å annat.
Surround har jag aldrig testat och är sugen på något bra begagnat, som även duger för hifi-lyssnande.
Så frågan är vad man ska titta efter?
Max pengar för en beg, apparat är 3000:-( om man får något för dom pengarna?)
Annars får jag tänka om.
beror mycket vilka krav du har på "hifi-lyssnande" , du borde helt enkelt bege dig ut och lyssna på olika receivrar så du får lite mer kött på benen.
Köp hellre beggat, men åk dit och begär att få receivern demad på plats.
köp inget på distans, och ta inte med pengar utan åk och hämta efter demningen om du är nöjd.
mats skrev:Real är du intresserad av min. För den har bra bioljud och hifiljud för att vara en surrundare![]()
Flint skrev:Kaffekoppen skrev:Mats!
Ge fan i att annonsera i trådarna.
Hade du använt samma ordval om det hade gällt någon i din styrelse?
Kaffekoppen skrev:Flint skrev:Kaffekoppen skrev:Mats!
Ja. Rent spontant..
Mats,
Sorry, skrev nog fortare än jag tänkte. Det är inte upp till mig att vara amatör-moderator.
patrikf skrev:Kaffekoppen skrev:Flint skrev:Kaffekoppen skrev:Mats!
Ja. Rent spontant..
Mats,
Sorry, skrev nog fortare än jag tänkte. Det är inte upp till mig att vara amatör-moderator.
Nja, gränsen till det Mats gjorde och Din och IÖ´s användning av faktiskt.se som marknadsföringskanal för INO är minst sagt hårfin.
Frodrak skrev:patrikf skrev:Kaffekoppen skrev:Flint skrev:Kaffekoppen skrev:Mats!
Ja. Rent spontant..
Mats,
Nja, gränsen till det Mats gjorde och Din och IÖ´s användning av faktiskt.se som marknadsföringskanal för INO är minst sagt hårfin.
Here we go................
Nej, uppmärksamheten han fått överstiger redan alla rimmliga gränser.Frodrak skrev:Here we go................
Kaffekoppen skrev:mats skrev:Real är du intresserad av min. För den har bra bioljud och hifiljud för att vara en surrundare![]()
Mats!
patrikf skrev:Mats, Kaffekoppen har redan bett dig om ursäkt för det...
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 72 gäster