subjektivisten: Vi tar det på PM.
Moderator: Redaktörer
this release sounds hissy, thin, compressed, and just plain old
Almen skrev:Joni Mitchell verkar inte ha fallit för frestelsen att remastra så mycket. Hon har några enstaka på DVD-Audio, tror jag, men Blue är nog originalutgåvan från början på 80-talet någon gång.
subjektivisten: Vi tar det på PM.
Min är original, tror jag.Hade du eller Pekka original CDn?
Almen skrev:Yowza. Har gjort en snabbjämförelse bara (ny spelare kom emellan...), och det är inte stora skillnader. Jag skall sätta mig ned ordentligt på söndag.
Fick ju ytterligare fil från Audix precis.
Gahhh... Det är på g.subjektivisten skrev:Almen skrev:Yowza. Har gjort en snabbjämförelse bara (ny spelare kom emellan...), och det är inte stora skillnader. Jag skall sätta mig ned ordentligt på söndag.
Fick ju ytterligare fil från Audix precis.
Kan du posta ca 1 min från din Blue CD?
subjektivisten skrev:Ja, läste att Warner kommer satsa ganska rejält på släppa vinyl och DVD-A på nya och återsläppta skivor. Och dessa kommer att göras rätt. Vi har ju redan fått Steve Hoffmans vinyl version av Red Hot Chili Pepers senaste (som krossar CD version) och vad jag förstår så kommer det komma massa mer!
Dom har en hemsida som inte är klar än men som man kan hamna på en mejl lista för veta vad som händer. http://becausesoundmatters.com/
Att säga jag är extremt sugen och glad över denna nyhet är en underskattning.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 19 gäster