David_A skrev:
Kanske borde byta element så man hamnar på y-12 på en gång, för att vara på den säkra sidan
jag tycker du borde skaffa pz6 direkt....inget snack
Moderator: Redaktörer
David_A skrev:Kontentan av detta är att man faktiskt hamnar på delat "värst" redan med i64s + profY-4 (som är ljudtryckskompatibla med Z-2). Och vill man vara garanterat värst i världen så räcker faktiskt i64s + profY-6. Fast vill man ha mariginal så väljer man kanske i64s + profZ-4.
Då kanske man hamnar på toplistan då med i64s+pX-12?
Kanske borde byta element så man hamnar på y-12 på en gång, för att vara på den säkra sidan
IngOehman skrev:Ino profX-12 motsvarar ungefär profY-6, som ganska exakt motsvarar profZ-3.
Bill50x skrev:
Varför inte börja med namn som på Ikea?
Högtalaren Bamse, StorBamse, JätteBamse osv skulle sitta fint tycker jag...![]()
/ B
Haakan_W skrev:... jag tycker det är sjysst med lite kryptiska namn...folk verkar både bli mer intresserade och även lite förvirrade i början...men det boostar bara intresset
Bill50x skrev:Vilka **** namn du kör med Ingvar
Varför inte börja med namn som på Ikea?
Bill50x skrev:Högtalaren Bamse, StorBamse, JätteBamse osv skulle sitta fint tycker jag...
IngOehman skrev:Bill50x skrev:Högtalaren Bamse, StorBamse, JätteBamse osv skulle sitta fint tycker jag...
Om du gillar det så tycker jag du skall döpa dina högtalare så.![]()
Bamsefar skrev:Morgan skrev:Bamsefar skrev:Hmmm... Inget Infra bassystem på listan ?
2. Ino i56 + infraZ-6 (typ II = ~2000) [MS]
Aha - missade det...
IngOehman skrev:Och vill man vara garanterat värst i världen så räcker faktiskt i64s + profY-6. Fast vill man ha mariginal så väljer man kanske i64s + profZ-4.
David_A skrev:Ska fota lite så fort pY-8 kommer på plats. Vilket förhoppningsvis kan bli redan denna vecka
Strauss skrev:Ännu en tråd att sitta och trycka F5 i hela dagarna alltså
Morgan skrev:IngOehman skrev:Och vill man vara garanterat värst i världen så räcker faktiskt i64s + profY-6. Fast vill man ha mariginal så väljer man kanske i64s + profZ-4.David_A skrev:Ska fota lite så fort pY-8 kommer på plats. Vilket förhoppningsvis kan bli redan denna vecka
Snart är du alltså "värst i världen"... Efter att ha lyssnat på i28+Z4 respektive i32s+Y4 så kan jag bara säga: Du kommer ha en hel del headroom innan det börjar bli ansträngt.![]()
Det betyder förtstås inte automatiskt att du kommer ha världens bästa ljud. Vad har du gjort åt rummet?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 20 gäster