Moderator: Redaktörer
meanmachine skrev:Halcro...Klarade ju F/E dessutom.![]()
meanmachine skrev:Det kom ju fram i den långa F/E tråden att slutstegen klarade galant medans en ingång på försteget färgade ytterst lite knappt hörbart.
meanmachine skrev:Visst är prisvärdhet en viktig faktor.
En McIntoschrigg för 100000 kan väl vara minst lika prisvärd som klämbox. Dock anser jag nog inte att mp3 osv är hifi.Då tappar hifi lite av respekten. Lite som att kalla en moped för Sportbil.
![]()
Absolut!meanmachine skrev:En McIntoschrigg för 100000 kan väl vara minst lika prisvärd som klämbox.
Men om du använder en sqbx som digital transport, och den skickar WAV-filer till en DAC utan att tillföra jitter eller annat skräp som förstör signalen, då är ju det per definition hifi.Dock anser jag nog inte att mp3 osv är hifi.Då tappar hifi lite av respekten.
subsand skrev:Här postar man produkter som man själv har eller skulle vilja ha som är riktigt bra. Med en liten motivering. Om det är begagnat ange vettigt pris.
Rickard skrev:Reservationslös rekommendation!
Morello skrev:Rickard skrev:Reservationslös rekommendation!
Med reservation för den sunkiga DAC-delen?
meanmachine skrev:Dock anser jag nog inte att mp3 osv är hifi.Då tappar hifi lite av respekten. Lite som att kalla en moped för Sportbil.
![]()
Rickard skrev:Efter ett dygn som Squeezebox-ägare:
Reservationslös rekommendation!

Haakan_W skrev:Vee-Eight skrev:
Behringer Truth B2031P (samma som ovan, men med 8" midbas) -> 2073:-
Är i min mening att betrakta som mest hifi/krona just nu.
bäst iden hittils.....ska nog köpa dessa å koppla direkt till sovrums tvn
Vee-Eight skrev:meanmachine skrev:Visst är prisvärdhet en viktig faktor.
En McIntoschrigg för 100000 kan väl vara minst lika prisvärd som klämbox. Dock anser jag nog inte att mp3 osv är hifi.Då tappar hifi lite av respekten. Lite som att kalla en moped för Sportbil.
![]()
Medhålles.
Erol skrev:Haakan_W skrev:dom är ju aktiva!!!
P-modellen är passiv.
Det är ju ett krav för sådanna uttalandenMagnuz skrev:Vee-Eight skrev:meanmachine skrev:Visst är prisvärdhet en viktig faktor.
![]()
Medhålles.
Ni spikade koffes test här tidigare, förstår jag?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster