Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Soulman skrev:Ooops! Där han du före Bill50x. Jag har svårt att tro SSC skulle ha låtit sig hållas tillbaka av trilskande? producent hela den förflutna tiden mellan produkterna. I sådana fall tyder det på ett högst oskickligt beteende.
Bill50x skrev:
Segraren skriver historien säger du. Men vem är segraren i detta olustiga krig? Larsen? Gulbrandsen? SSC?
/ B
Bill50x skrev:Soulman skrev:Ooops! Där han du före Bill50x. Jag har svårt att tro SSC skulle ha låtit sig hållas tillbaka av trilskande? producent hela den förflutna tiden mellan produkterna. I sådana fall tyder det på ett högst oskickligt beteende.
Vad jag menade med min nyfikenhet var att få höra synpunkter från alla sidor. IÖ´s tro på sammansvärjning låter för mig inte helt troligt, men Larsen är kanske ingen ängel heller. Att Gulbrandsens nyhetsbrev är ett lågvattenmärke verkar dock de flesta vara överens om.
Dynamic skrev:IngOehman skrev:
Vi tar dock nya tag, och spännande fortsättning följer, kommande år, i Carlssonvärlden. Och då menar jag Carlsson-högtalare och inget annat.![]()
Vh, iö
Det ser iaf jag fram emot väldigt mycket!
Haakan_W skrev:vilken var den senaste uppgraderingen som sc själv gjorde på 51/52?
eller stås ssc bakom alla (inte för att jag tror det blir sämre för det)
IngOehman skrev:Men låt mig säga såhär: Det finns ungefär 8 personer som har förstahandinformation om vad som har hänt, och av dem är sju överens.
Vh, iö
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster