Jag rekommenderar inte, Harman/Kardon produkterna. De är helt enkelt dåliga produkter. Har ägt förstärkaren som du nämner i ett år och en liknande CD, en modell tidigare tror jag: HD750. Knappar och volymkontrollen fungerade dåligt på de här apparaterna.
Pluppar när man byter ingång på förstärkaren. Konstant brum ur högtalarna och från trafon. Smäller vid på/avslag. Volymen var dålig balans i ända upp på ganska högt volympådrag och det är svårt att ställa in bra volym från fjärren. Förstärkaren hängde sig en gång och en eftermiddag när jag kom hem stod volymen på kl. 10 över

(utan musik på som tur var). CD-spelaren har en del buggar i systemet, skippar gärna två ggr från fjärren mm. CD-spelaren visslade och tog inte alla skivor, släden smälls igen när man stänger den. Andra rena användarvänlighetsmissar.
Riktig amerikansk kvalitet helt enkelt.
Jag bytte CD:n med en gång till en Yamaha CDX596, förstärkaren behöll jag i ett år men jag ledsnade på den också. Det var helt enkelt för irriterande att använda den.
Yamahan är jag väldigt nöjd med, den är snabb och logisk att använda och ljudet är det inget fel på heller. Har en uppfattning om att Yamaha gör väldigt vettiga apparater. Samma gäller Denon.