Såg konserten igår med Allan Holdsworth, någon annan som var där?Slartibartfast skrev:Lagt till Allan Holdsworth och Bo Hansson. Superkul konserter båda två.
[slrt]

Moderator: Redaktörer
Såg konserten igår med Allan Holdsworth, någon annan som var där?Slartibartfast skrev:Lagt till Allan Holdsworth och Bo Hansson. Superkul konserter båda två.
[slrt]

rqu skrev:Såg konserten igår med Allan Holdsworth, någon annan som var där?
Jepp, jag var där!rqu skrev:Såg konserten igår med Allan Holdsworth, någon annan som var där?
Pinnick skrev:Anathema - Annexet 24/11 (death/doom)
Det saknas nåt på listan ändå....... Kan inte komma på vad.
mvh
Slartibartfast skrev:Pinnick skrev:Anathema - Annexet 24/11 (death/doom)
Det saknas nåt på listan ändå....... Kan inte komma på vad.
mvh
Hittade dem inte. Lade till lite annan skrot och korn som jag antar att du ville ha med på listan...
Pinnick skrev:Hittade dem inte. Lade till lite annan skrot och korn som jag antar att du ville ha med på listan...
Jag har aldrig sett Anathema iofsMysigt kanske med lite death/doom nånting som omväxling.
PTree kan väl kanske vara kul att tipsa om kanske om man inte sett dem.
Samt att the Flower Kings kan ju kanske komma med till 2008 års lista! Dem missaade jag för bövelen för 5 dagar sen i Uppsala.
mvh
Alexi skrev:Hm här är en lång lista med spelningar jag tycker platsar på listan men som saknas: LÅNG LISTA
Oj skrev jag någon dublett, jag fär gå igenom listan igen och kolla senare idag om jag hinner har tenta i morgon.Slartibartfast skrev:Alexi skrev:Hm här är en lång lista med spelningar jag tycker platsar på listan men som saknas: LÅNG LISTA
Som sagt, skriv gärna ihop dem med länkar i ett format som passar in på listan jag gjort. Du får gärna ta bort dubletterna också (de som dublerar med min lista alltså...).
[slrt]
Rocker skrev:Håller med! Det är en bra lista!
The Hives spelar på Annexet den 4:e december
Alexi skrev:Slart jag har gjort om layouten i min nu så den ska vara likadan som din.
Du har fel datum på Queens of the Stoneage, det är i feb, inte jan.
Alexi skrev:Ah jag har missförstått syftet med denna tråd![]()
Ber om ursäkt, jag trodde alla intressanta spelningar skulle listas bara. Länka tycker jag personligen är lite onödigt då det inte är svårt att hitta själv just den man är intresserad av men som du säger väldigt tidskrävande att lägga upp alla.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster