Moderator: Redaktörer
Tack för alla tips.ska försöka redogöra detta så gott jag kan så småningom med bilder ock text.Mvh.Kranzberg skrev:Lycka till!
Jag håller mig passiv på den fronten. Eftersom jag upplevde att 8071 var för stora för mitt vardagsrum, misstänker jag att det är samma förhållande med Orchestra. Men det ska bli intressant att höra dina intryck. Lägg ut bilder också.
Om du vill veta mer om Orchestra än vad jag skrivit här ovan, kan du säkert ringa till Sune Pettersson på Harman-Becker i Motala. Han är mycket trevlig att prata med och minns en hel del.
Än en gång - lycka till!
Hej,dom fanns i uppsala.Gammal annons sen i början av november,han hade bara skrivit luxor 200 watts högtalare i annonsen.Hade han skrivit modellen tror jag dom försvunnit rätt fort.(inbillar jag mig i alla fall)Hur som helst ser jag fram emot renoveringen nu,blir det lika stor skillnad som när jag renoverade 8071 lådorna blir detta kanon.Mvh.Kranzberg skrev:Hej Zapanasta!
Kul!
Det är väl ungefär vad han sagt till mig också.
Var köpte du dem?
Hej,ja dessa lådor är mkt trevliga på alla sätt,kommer att vårda dom ömt,ser jag nåt mer par på annons el liknande så ska du få reda på det.Vet du förresten ungefär hur många par det gjordes av denna modell eftersom det verkar som det finnas så lite av dom?.Mvh.Kranzberg skrev:Ja, det låter ju kul att höra att du är nöjd med ditt köp. Det är bara att gratulera. Mitt letande ligger stilla. Dyker det upp ett par, kanske jag slår till, men just nu upplever jag att mindre lådor kommer bättre till sin rätt i mitt lyssningsrum än stora.
Men som sagt: lycka till med en ovanlig högtalare som dessutom, av din bild att döma, ser ut att vara i toppskick även till det yttre.
freudas skrev:Kan slänga upp bilder om någon är intresserad.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 64 gäster