Jax skrev:Hehehe
Bilden är tagen på ett ställe ni aldrig skulle kunna gissa var det var.
Grand Canaria ?
Moderator: Redaktörer
Rydberg skrev:Är det dessa komponenterna ni talar om?![]()
Jag ringde helt enkelt till ELFA och bad dem skicka dessa till butiken i Linköping, det var inga problem. De måste tydligen ha en del komponenter kvar således.n3mmr skrev:Jo, det kan man väl säga att det är.
Naqref™ skrev:Roger. Jag har gått igenom mina mail och jag har inget bekräftelsemail från dig där det står hur du ville betala och din adress.
Jag har hittat en inbetalning till plusgirot där det inte finns en adress angiven eller vem det är ifrån. Kan någon som har betalat in på PG-kontot berätta hur mycket och vid vilket datum (och inte glömma att ange sin adress!) så skickar jag ett kort omedelbums.
Med pf-utskicken så strular det något hemskt i o m att jag inte är förmånskund.
Naqref™ skrev:Med pf-utskicken så strular det något hemskt i o m att jag inte är förmånskund.
Waxxarn skrev:Om det finns intresse så kan jag bygga ihop en passande låda till Riia steget
zvenzzon skrev:Jag valde att bygga in LTS RIAA i Elfa 50-415-87.
Kortet passar perfekt i spåren i kanterna på profilen.
zvenzzon skrev:Jag drog en tråd från kortets anslutning för chassiejord till dels jordterminalen (den som kopplas till skivspelaren) och dels till en punkt på chassiet.
paa skrev:Waxxarn: Ligger erbjudandet kvar om tillräckligt intresse anmäls? Eftersom dom flesta inte kommit så långt än så kanske det finns ett uppdämt intresse. Jag själv t.ex skulle vara intresserad av en snyggt diskret låda med svart pulverlack!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 14 gäster