Moderator: Redaktörer
paa skrev:Vad är då sväng? Är det inte när musikens essens kommer i samklang och resonans med något i lyssnarens själ? Det innebär att olika musik svänger olika för olika människor.
LEXrasta skrev:Rage Against the Machine med albumet Rage Against the Machine
Utan tvivel om du hittar en platta som svänger mer än den så ska du få min stereo gratis (nja eller inte)Men vaje gång jag sätter på denna skiva så sträck lyssnar jag den alltid,och när den är slut så är jag helt slut själv för jag har suttit i en timme och spelat luft trummor..
/Danne
Nefilim skrev:Blev tipsad av en kompis om denna Japanska grupp som gjort musiken till bl.a spelet Final Fantasy m.fl spel.
Vill du höra riktigt bra instrumental rockmusik så rekommenderas verkligen denna grupp.
Skivorna jag har heter "The Black Mages II" och "Black Mages"
Skitbra på ren svenska!! Very Happy
Är det svängigaste jag hört på evigheter. Som jag skrev under skivrekommendationer.
paa skrev:Den här låten med Tommy Dorseys orkester svänger ganska bra, i alla fall i andra halvan:
http://www.drummerworld.com/Videos/buddyrichdorsey.html
soundbrigade skrev:Nefilim skrev:Blev tipsad av en kompis om denna Japanska grupp som gjort musiken till bl.a spelet Final Fantasy m.fl spel.
Vill du höra riktigt bra instrumental rockmusik så rekommenderas verkligen denna grupp.
Skivorna jag har heter "The Black Mages II" och "Black Mages"
Skitbra på ren svenska!! Very Happy
Är det svängigaste jag hört på evigheter. Som jag skrev under skivrekommendationer.
Men vad heter gruppen????
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 6 gäster